Billig dial-up forbindelse
Fra : Peter Siegumfeldt

Dato : 11-09-02 12:00

Jeg ved godt at det nok er et spørgsmål der er blevet stillet mange gange.

Men jeg skal bruge en billig dial-up forbindelse til at tjekke e-mail fra
min mobil telefon. Derfor er jeg ligeglad med e-mail adresser og hjemmeside
plads. Jeg skal ikke bruge det vildt meget og gidder derfor ikke betale
abonnoment, jeg er bare ude efter en simpel løsning, med billige minut
takster. Er der nogen der har nogle anbefalinger ?

/Peter

Fra : Jan Viegand

Dato : 12-09-02 20:47

"Peter Siegumfeldt" <peter296@pop.k-net.dk> wrote in message
> [...]
> abonnoment, jeg er bare ude efter en simpel løsning, med billige minut
> takster. Er der nogen der har nogle anbefalinger ?

Jeg har Sonofon-mobil-abonnement og kunne få en gratis dialup-forbindelse
til sonofon. Hvis du ikke har sonofon, har andre måske tilsvarende.

Jan