Forstålig hjælp...!
Fra : Martin

Dato : 21-02-01 19:30

Hvor kan man finde en side hvor den skriver om ASP, ligesom man kan
finde 100 sider på nettet der fortæller om de enkelte tags, kan man
ikke finde sådan noget om ASP ?

MEGET gerne på dansk...
søgte lidt på www.asp.dk men deres 3.0 version er ikke ligeså brugbar
som 2.0 synes jeg

Jeg har 0 (nul) forstand på ASP, men på HTML er jeg rimelig erfaren...
--

\ Bye for now Martin /
/\ http://www.geocities.com/lsvdk/ /\
>=)'> Email: martini@mailme.dk <'(=<
\/ ICQ: 58847459 \/
/ \

Fra : Jakob Andersen

Dato : 21-02-01 20:44

"Martin" <martini@mailme.dk> wrote
> Hvor kan man finde en side hvor den skriver om ASP, ligesom man kan
> finde 100 sider på nettet der fortæller om de enkelte tags, kan man
> ikke finde sådan noget om ASP ?

ASP skrives i et scriptingsprog, og det er ikke så nemt bare lige at liste
alle muligeheder for sammensætning af diverse funktioner og disses metoder.
Du bliver nødt til at sætte dig ind i den nødvendige syntax for det sprog du
skriver i og derefter kan du slå op i en manual hvis du mangler hjælp.

> MEGET gerne på dansk...
Men prøv at kigge på:
<http://www.activeserverpages.dk/iishelp/>

Der ligger en Reference over ASP´s 5 objecter samt referencer for VBscript
og Jscript...

Personligt bruger jeg altid http://www.devguru.com når jeg skal bruge en
lille opfrisker af en funktion, der er både SQL, ADO, ASP , XMLDOM, VBSCRIPT
m.m. dokumentation

--
Jakob Andersen

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 21-02-01 22:05

> MEGET gerne på dansk...
> søgte lidt på www.asp.dk men deres 3.0 version er ikke ligeså brugbar
> som 2.0 synes jeg
>
> Jeg har 0 (nul) forstand på ASP, men på HTML er jeg rimelig erfaren...

Se evt. VBScript Language Reference
http://hotisp.net/vbscrip5.chm

/jesper/