Password, login og tilmelding!
Fra : Sarah Vang Nøhr

Dato : 11-09-02 09:37

Ja, jeg har det problem at jeg gerne vil lave en side hvor man
kan oprette en bruger. Jeg har prøvet at læse en masse
forskellige steder, og er snart ved at være ret træt af at prøve
i uendelighed... Er der nogen der kan hjælpe med det, så at jeg
ikke behøver lave en side for hver eneste bruger men bare en kode
med forskellig information om brugeren???? Og, når man logger ind
skal man helst ikke kunne se brugernavn og password i
processlinien! Please skriv hvis du kan hjælpe :)
På forhånd tak, og forresten jeg kan uploade alle slags filer men
regner med at det er ASP jeg skal lave det i :)
Knuz Sarah!

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Esben Uth

Dato : 11-09-02 11:58

hey...
Prøv evt. at læse den her artikel :
http://www.netcoders.dk/articles.asp?mode=show_article&article_id=18
9&tech_id=1

har selv læst den og syns at den R meget god :)

- EzzeR

Fra : Jon Ege Ronnenberg

Dato : 11-09-02 12:01

Hej Sarah.

Det du skal bruge er : en database (feks. Access)
en dataforbindelse (se hos din
serverhost)
lidt ASP

På denne adresse er der et godt eksempel du kan downloade:

http://www.wrox.com/ACON12.asp?ISBN=1861003382&msg=20&WROXEMPTOKEN=2
11843Z2ExLJ17RoT0e4BWE0km

Du skal dog registrere dig inden du kan downloade det, men det er
gratis. Hvis du får problemer med det kan jeg sende dig noget kode,
men jeg komme ikke med løsningen idag. Jeg har nemlig travlt. Men
held og lykke - Jon