Fortsættelse fra tidligere...
Fra : Julius T. Madsen

Dato : 11-09-02 08:29

Noooo - nu skete det igen! mit indlæg:
http://www.html.dk/nyhedsgrupper/dk_edb_internet_webdesign_server
side_php/default.asp?messageid=%3Calk48j%24oba%241%40sunsite%2Edk
%3E

er kommet så langt ned at det ikke vises på forsiden længere...
nu var vi ellers lige ved at finde frem til en løsning! Så MEGET
sorry for spam, men jeg er altså bange for at hvis den ikke er på
forsiden så bliver den ikke besvaret :(

men altså -----> nedestående kode var den sidste tråd i mit
indlæg, hvis i vil læse resten, så kan i klikke på mit
ovenstående link=) Håber i bærer over med at jeg poster det samme
indlæg mere end en gang, men jeg er altså ikke nået frem til en
løsning endnu!

> Men hvad siger var_dump for zlaigon?
resultat for var_dump($zlaigon) siger: "NULL"...

Julius T. Madsen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Niels Andersen

Dato : 11-09-02 09:26

Julius T. Madsen wrote in <almrb4$iqb$1@sunsite.dk>:
> Noooo - nu skete det igen! mit indlæg:
> er kommet så langt ned at det ikke vises på forsiden længere...

Der er ikke nogen "forside" på usenet. Måske er det ved at være tid for dig
til at bruge en *rigtig* newsreader, i stedet for http://www.html.dk.

--
Mvh.

Niels Andersen
(la nels. anersyn.)

Fra : Julius T. Madsen

Dato : 11-09-02 09:34

> Der er ikke nogen "forside" på usenet. Måske er det ved at være tid for dig
> til at bruge en *rigtig* newsreader, i stedet for http://www.html.dk.
Hmm...kunne da være =) men hvor finder jeg sådan en? hvordan kommer jeg ind på
usenet uden at bruge www.html.dk?

Fra : Niels Andersen

Dato : 11-09-02 09:44

Julius T. Madsen wrote in <almv5d$eot$1@sunsite.dk>:
> Hmm...kunne da være =) men hvor finder jeg sådan en? hvordan kommer jeg
> ind på usenet uden at bruge www.html.dk?

Den mest udbredte usenet-klient er vist Microsoft Outlook Express. Fås vist
kun til Windows.
Min favorit er Knode, fås kun til Linux.

--
Mvh.

Niels Andersen
(la nels. anersyn.)

Fra : Julius T. Madsen

Dato : 11-09-02 10:23

okay - hvordan bruger man så sit outlook som klient?

Fra : Leonard

Dato : 11-09-02 10:50

Julius T. Madsen <agf88@ofir.dk> skrev:

>okay - hvordan bruger man så sit outlook som klient?

Dette svar hører slet ikke til i denne gruppe, men du skal i
Funktioner - Konti - fanebladet Nyheder - knappen Tilføj og der følge
den guide der kommer frem.
--
mvh Leonard - http://leonard.dk/

Fra : Julius T. Madsen

Dato : 11-09-02 10:54

> Dette svar hører slet ikke til i denne gruppe, men du skal i
> Funktioner - Konti - fanebladet Nyheder - knappen Tilføj og der følge
> den guide der kommer frem.

jeg ved at det ikke hører hjemme i den her gruppe, men nu hvor der
alligevel var blevet startet lidt op om emnet, synes jeg ligeså godt vi
lige kunne lukke af... forresten er der slet ikke noget der hedder
'Konti' under 'Funktioner'!? der er kun en 'E-mail-konti'...

Fra : Kim Emax - ayianapa.~

Dato : 11-09-02 12:36

"Julius T. Madsen" <agf88@ofir.dk> skrev

> jeg ved at det ikke hører hjemme i den her gruppe, men nu hvor der
> alligevel var blevet startet lidt op om emnet, synes jeg ligeså godt vi
> lige kunne lukke af...

Nej

> forresten er der slet ikke noget der hedder
> 'Konti' under 'Funktioner'!? der er kun en 'E-mail-konti'...

abonner på en windows gruppe og spørg der. Eller henvend dig til din
udbyder, som sikkert kan hjælpe dig med at sætte den op.

--
Take Care
Kim Emax - Freelance programmør - Pt. Job og opgavesøgende.

Fra : Julius T. Madsen

Dato : 11-09-02 20:30

men er der ikke en der kan hjælpe mig med mit egentlig problem!? vi kom jo
ud på et stort sidespor nu...

Fra : Niels Andersen

Dato : 11-09-02 22:15

Julius T. Madsen wrote in <alo5jo$4uj$1@sunsite.dk>:
> men er der ikke en der kan hjælpe mig med mit egentlig problem!? vi kom jo
> ud på et stort sidespor nu...

Tjah, jeg kan i hvert fald ikke længere følge med i hvad der virker, hvad
der ikke gør, og (især) hvordan din kode ser ud nu.
Måske du skulle poste din nuværende kode samt en god problem-beskrivelse. Og
så holde dig i én tråd.

--
Mvh.

Niels Andersen
(la nels. anersyn.)

Fra : Julius T. Madsen

Dato : 12-09-02 19:38

> Måske du skulle poste din nuværende kode samt en god problem-beskrivelse.

okay - det lyder da fair nok, så jeg giver det et forsøg :9

som min kode er nu ser den sådan her ud:

target="another_window"
onMouseOver="
window.status='Tryk for at se profil!'; return true"
$sql = "SELECT admin FROM sw WHERE username = '$bruger'";
$besse = mysql_query($sql) or die("SQL fejl: ".mysql.error());
$geg = mysql_fetch_array($besse);
$sql1 = ("SELECT * FROM suites WHERE navn = '$navn'");
$suitetitel = mysql_query($sql1) or die("SQL fejl: ".mysql.error());
$besse1 = mysql_num_rows($suitetitel);
var_dump($besse1);
if ($geg["admin"] == 0){
echo " <b>Normal bruger</B><BR>";
} else if ($geg["admin"] == 25){
echo " <b>Hjælper</B><BR>";
} else if ($geg["admin"] == 99){
echo " <b>Top-admin</B><BR>";
}
if ($besse1 == 1){
echo " <b>Test</B>";
}
?>

og virker også nogenlunde efter planen! den kommer i hvert fald ikke med nogle
fejlmeddelser! men altså: det er meningen at $sql bestemmer en bestemt admin
level for hver enkelt bruger og alt efter hvilken admin-level man har så kommer
der et forskelligt resultat! Altså - hvis admin-level er 99 så er man top-admin
osv. men det kan i sikkert også selv læse jer frem til i koderne! dette
fungerer også helt fint... men så kommer der det med $besse1! Det er meningen
at hvis en bruger har den en såkaldt "suite" så skal der neden under deres
anden titel - altså "normal", "hjælper" eller "top-admin" stå "suite-ejer", men
dettet virker ikke! den kommer ikke med nogen fejlmeddelse... men ligegyldigt
om en bruger har "suite" eller ej, så skriver den "suiute-ejer" under brugerens
anden titel! wierd er min eneste kommentar =) håber min forklaring var
detaljeret nok...