Opsigelse af Worldonline abb.
Fra : Tjek

Dato : 21-02-01 19:07

Hejsa!

Jeg har fået installeret ADSL hos TDC og vil nu gerne opsige mit WOL World
Surfer Abb. men jeg kan ikke finde noget om proceduren for en opsigelse
eller fra hvilken dato ophører. Skal jeg bare sende en skriftlig opsigelse
eller er der en speciel formular gemt et eller andet sted på WOL's kaos af
en hjemmeside?

Håber nogen kan her kan hjælpe, da jeg ikke gider til at tilslutte mit gamle
modem for at poste i WOL's support newsgruppe

----------------------
Greetz...
- Tjek
http://www.azidbrain.dk

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 21-02-01 19:31

"Tjek" <azidbrainnospam@teens.dk> wrote Wed, 21 Feb 2001 19:07:13
+0100 :

>Skal jeg bare sende en skriftlig opsigelse

Yeps.

Fra Surfer betingelserne:
"Efter udløbet af fortrydelsesfristen har abonnenten et
opsigelsesvarsel på 1 måned."

--
Hygge
Morten , anden er løs, http://vvvvvv.gummiand.dk/

Fra : Bangsbo

Dato : 23-02-01 15:28

Hej Tjek

Du spørger bla.

Skal jeg bare sende en skriftlig opsigelse ??

Ja Tjek ....

Det skal du og for din egen skyld skal du sende den
anbefalet .... altså med kvittering fra postkontor eller
posthus !!

Blot til din hjælp - jeg har sendt et alm. brev som WO
påstår er blevet væk på vejen ...

Så send din opsigelse i er "anbefalet" brev ... og vent så
et par måneder eller mere på svar ... :-/

Med venlig hilsen
Bangsbo

WO - Ridder ikke den dag de sadler ...

Fra : N/A

Dato : 26-02-01 00:20

Fra : Tjek

Dato : 26-02-01 00:20

Nej, jeg har heller ikke set nogen form for regning overhovedet! Undrer mig
lidt...

- Tjek

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 26-02-01 00:22

"Tjek" <azidbrainnospam@teens.dk> wrote Mon, 26 Feb 2001 00:19:40
+0100 :

>Nej, jeg har heller ikke set nogen form for regning overhovedet!

World Surfer regninger er desværre ikke kommet ud til kunderne
endnu.

Fra : Bangsbo

Dato : 26-02-01 00:35

Morten Kjaer Nielsen skriver ....

> World Surfer regninger er desværre ikke kommet ud til kunderne
> endnu.

Hej Morten ...

Det har du så evigt ret i - og jeg tænker på dit "desværre" når jeg
jeg tænker på at jeg rykkede for en regning første gang 1/11-2000.

Altså 1. november sidste år ....

Jeg sendte 2. opsigelse med besked om tilbagevirkende kraft fra
den 5/1 - 2001 - denne opsigelse er sendt "anbefalet" 18/1-2001
jeg har ikke hørt et suk ...

Med venlig hilsen
Bangsbo