ECS K7S5A problemer med USB modem
Fra : Henning Ziegler

Dato : 10-09-02 22:01

Hej alle eksperter derude.

Jeg har forsøgt at installere et USB modem på en vens PC med dette ECS
motherboard, men hver gang modemet ringer op (kort efter nummeret er
dialet), fryser hele WIN98, og man må trykke reset osv. Det sker hver
eneste gang!

Modem og driver ser OK ud i WIN98, og installerer uden problemer. På
min egen PC fungerer det fint under samme WIN98 version.

Jeg har forsøgt at disable det interne modem i BIOS (er et eksternt
overhovedet nødvendigt?), men PC'en fryser stadig.

K7S5A board'ets BIOS er fra d. 12/01-2002.

Jeg er egentlig ved at gøre klar til at opdatere BIOS med nyeste
version fra ECS, men er der noget jeg har overset?

Hilsen,
Henning