Operation mod nærsynethed
Fra : Helle :)

Dato : 21-02-01 18:56

Hej,

Jeg er stærkt nærsynet, og jeg har længe driblet med tanken om at få
foretaget en laseroperation mod det.
Men jeg er måske lidt i tvivl om konsekvenserne.
Derfor vil jeg gerne høre om der er andre, som har fået foretaget den
operation. Hvordan det forløb og om der er gener forbundet med
indgrebet.

pft
Helle :)

Fra : Mari

Dato : 21-02-01 20:54

"Helle : )" <helleh_@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Derfor vil jeg gerne høre om der er andre, som har fået foretaget den
> operation. Hvordan det forløb og om der er gener forbundet med

Prøv denne søgning efter LASIK
http://www.google.com/search?q=lasik&hl=da&lr=

--

Venlig hilsen
M a r i a n n e H a n s e n

Fra : Helle :))

Dato : 22-02-01 19:11

>Prøv denne søgning efter LASIK
> [...]
Tak for tippet, men nu ledte jeg mest efter nogen i gruppen med
personlige erfaringer

Helle :)

Fra : N/A

Dato : 22-02-01 20:49

Fra : Helle :))

Dato : 22-02-01 20:49

>Generelt set så synes jeg derfor man skal overveje meget nøje om det er
>risikoen værd. Personligt vil jeg vente til der kommer nogle bedre
>erfaringer. Dette er iøvrigt også opfordringen fra en del af min
>omgangskreds i lægeverdenen.
>
>--
>Med venlig hilsen
>Jakob Lundborg
>http://www.mtb.dk/

Tak for dit svar. Jeg føler nok heller ikke det er risikoen værd
endnu.

Helle :)