synkronisering
Fra : Nano**

Dato : 10-09-02 21:52

Hvordan synkroniserer jeg bedst muligt mine dokumenter, mellem min bærbar og
min stationære?
Arbejder tit med dokumenter på begge computere, ikke samtidig ;)
Kunne være fedt hvis der findes et program der gør det automatisk ved
tilslutning til netværket?
Bruger XP på begge computere

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 10-09-02 23:18

On Tue, 10 Sep 2002 22:52:14 +0200, "Nano**" <nano@nospam.dk>
wrote:

> Hvordan synkroniserer jeg bedst muligt mine dokumenter, mellem min bærbar og
> min stationære?

Åben hjælpen (Help and Support Center) og søg på briefcase. Hvis
det ikke hjælper, så prøv i dk.edb.system.ms-windows, der er til
Windows-snak; der er egentlig ikke noget netværksrelateret i dit
spørgsmål.

-A
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Peter Loumann

Dato : 10-09-02 23:32

http://www.ghisler.com/

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Kim Rubeck Jensen

Dato : 10-10-02 17:47

Højre klik på evt fil placeret på et network- share. Du kan så vælge "Gør
tilgængelig offline". En Guide starter..

/Rubz