Browser
stl_s 3840
arlet 2470
OE6 og XPpro
Fra : Snip

Dato : 10-09-02 20:45

Jeg oplever tit at min XPpro ikke er online fra starten. Jeg får hurtigt
en melding med "prøv igen"
, hvorefter den hurtigt logger på.

Men kan den ikke gøre det fra opstarten?
--
Hilsen fra Snip

snip@post8.tele.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-09-02 22:33

Tue, 10 Sep 2002 21:45:03 +0200, skrev "Snip"
<snip@post8.tele.dk>:

>Jeg oplever tit at min XPpro ikke er online fra starten. Jeg får hurtigt
>en melding med "prøv igen"
>, hvorefter den hurtigt logger på.
>
>Men kan den ikke gøre det fra opstarten?

Det er generelt at du ikke er på nettet når du starter op?

Hvordan kobler du dig på?
Hvilken forbindelse?

Uden dette er det umuligt at prøve at give et bud på det.

Fra : Snip

Dato : 11-09-02 07:32

> Det er generelt at du ikke er på nettet når du starter op?

Nej, men kun ca. hver anden gang.

> Hvordan kobler du dig på?

Jeg gør intet manuelt, kun klikker på ikonet.

> Hvilken forbindelse?

ADSL fra TDC
--

Hilsen fra Snip