Firewire kønskifter
Fra : Kamran Sarwar

Dato : 10-09-02 20:52

Hej,

Har endeligt fået min eksterne Firewire cd-brænder sammen med mit firewire
pcmcia kort. Men problemet har så meldt sig.

Med ingen af tingene var der en kønomskifter med.

Det jeg skal bruge er et mellemled/kønomskifter som har "hun" i begge ender,
så mine kabler der begge er "han" kan snakke sammen.

Nogen der ved om man kan få sådanne og evt. hvor?

mvh

Kamran Sarwar

Fra : Lyrik

Dato : 11-09-02 11:56

"Kamran Sarwar" <KamranSarwar2000@hotmail.com> wrote in message
> [...]
ender,
> så mine kabler der begge er "han" kan snakke sammen.
>
> Nogen der ved om man kan få sådanne og evt. hvor?

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Prøv Zitech.

Hilsen Jens

Fra : Kamran Sarwar

Dato : 11-09-02 14:40

har prøvet dem også - alt og alle - det lader til, at det findes - men bare
ikke i DK. I Taiwan har de nogen. Men nu har jeg bare købt et andet firewire
kort, med indbygget stik, så man ikke behøver kabel fra kortet.

Kamran

Fra : HSC

Dato : 11-09-02 15:05

Ville det ikke være nemmere bare at købe et nyt kabel ?
(Det ville måske også skabe en bedre "forbindelse" ?)

Fra : Kamran Sarwar

Dato : 11-09-02 21:52

nope - det er ikke løsningen....lang forklaring - trust me

Kamran