Lydkort spiller kun 1 sek. af gangen?
Fra : JSH [Hjørring]

Dato : 10-09-02 20:25

Jeg har i WinXP Pro installeret et Creative Sound Blaster 16 Plug and Play
lydkort, som pludselig er begyndt med kun at spille 1 sek. musik af gangen
for derefter at holde en pause på 10-15 sek.
Hvad er der galt?

sendt til: dk.edb.hardware; dk.edb.system.ms-windows, idet jeg ikke ved om
det er et hardware eller software problem.

John Stenbak Hansen

Fra : JSH [Hjørring]

Dato : 11-09-02 22:58

Det er kun i WinXP problemet er, idet jeg har dual-boot med WinME og der er
virker lydkortet fint!

Hjææææælp!!!!!

John Stenbak Hansen

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 12-09-02 07:31

JSH [Hjørring] wrote:
> Det er kun i WinXP problemet er, idet jeg har dual-boot med WinME og der er
> virker lydkortet fint!

PCI- eller ISA-kort?
Det kan være der er delt en interrupt mellem for mange enheder, prøv at
flytte det til et andet slot.

En anden gang, spørg hvert sted for sig.
Cross-posting er irriterende, og burde afskaffes.
Man kan nemt komme til at poste til begge grupper uden at lægge mærke
til det, og dem som læser begge grupper kan spilde tid på at læse alle
indlæg to gange.

Fra : JSH [Hjørring]

Dato : 15-09-02 20:39

Der er tilsyneladende ikke noget galt med interrupt. Har prøvet at flytte
kortet. Ingen markeringer i enhedshåndtering!

John Stenbak Hansen