Er der nogen som kender dette billede ???
Fra : [4800]TaDaa

Dato : 10-09-02 19:05

Da der var bid sidste gang jeg stillede denne nyhedsgruppes kloge hoveder et
spørgsmål om et maleri, prøver jeg nu igen (For min far's svigermor)...

Det handeler om et maleri af en Jakob Juul (Tror jeg der står). Det har
hængt i hendes barnbomshjem og nu hos hende selv (Hendes moder ville ha'
været 150 år nu), men jeg ved ikke hvor gammelt billedet er !!!

Al information om kunstneren og evt. maleriet er kærkommen, også links til
info om maleren er interessante.

De 2 billeder er postet i nyhedsgruppen dk.binaer med samme subject !
Eller se følgende hjemmeside: http://tadaa.adr.dk/glmand.html

Jeg håber at der - igen - er nogen som har lidt info !!!

Venligst

Jesper Seiding
Nykøbing Falster