Billy's nye katte guf *he*
Fra : Britta Larsen

Dato : 10-09-02 18:46

Hej alle katteslaver :)

Jeg sad stille og rolig og smagte vores indkøbte slikkepinde fra tyskland,
og den er med lakris smag, så kommer billy luskende og vupti så har han
overtaget slikningen af den der underlige ting mor gnaskede på :)

Hilsen

Britta og billy som fik hans egen slikkepind med ud i hans løbegård :)

Fra : Sidsel L. Espersen

Dato : 10-09-02 22:17

Ehm, katte har såvidt jeg ved, hverken godt af så meget sukker, eller
lakrids...

Sukker ødelægger hans tænder og lakrids kan forhøje hans blodtryk...

Ked af at være sådan en party-pooper...

- Sidsel

Fra : Britta Larsen

Dato : 11-09-02 08:32

"Sidsel L. Espersen" <stalia@macfat.dk> skrev i en meddelelse
> Ehm, katte har såvidt jeg ved, hverken godt af så meget sukker, eller
> lakrids...

Kan man ikke engang skrive noget uden man skal skære ALT ud i pap? han
slikkede kun på den et par gange og så fik han den at lege med, da jeg ikke
ville slikke på den efter katten hvade gjort det.

> Sukker ødelægger hans tænder og lakrids kan forhøje hans blodtryk...

Sikke en moralprædiken, tror du jeg er dum?

> Ked af at være sådan en party-pooper...

Det må du sku nok sige.

Hilsen

Britta og Billy der ikke forstår Sidsel's indlæg.

P.s. troede bare jeg kunen skrive en sjov oplevelse uden at skulle føle at
jeg er en dårlig katte ejer :(

Fra : Helle Andersen

Dato : 11-09-02 12:06

> P.s. troede bare jeg kunen skrive en sjov oplevelse uden at skulle føle at
> jeg er en dårlig katte ejer :(

Jeg synes, at dit indlæg var sjovt
Men har du overvejet om Sidsel mon kunne have
skrevet sit indlæg i den bedste mening ? Hvis det er
tilfældet, er hun nok en smule chokeret nu

--
Helle
http://kattenet.dk

Fra : Sidsel L. Espersen

Dato : 11-09-02 23:31

"Helle Andersen" <katte@mail.dk> wrote:
*snip Helle's venlige udredning af min stressede hjerne*

Jeps, chokeret er nok det bedste ord, man ved aldrig hvad folk faktisk giver
deres dyr, og har man først en gang holdt en lille ilder på bare 150 gram
der lider af nyresvigt og sukkersyge fordi ejeren havde fået at vide at det
var okay at give sine dyr vingummier og lakridser - ja så bliver man altså
hys når man ser den slags... :(

Og jeg er da ikke selv nogen helgen, men jeg har så også min dyrlæge's ord
for at et lille bitte stykke marabou hvert år på Speedy's fødselsdag ikke
slår ham ihjel, og det er nu engang hvad Speedy elsker allerhøjest... (og ja
han kom med den vane fra hans tidl. ejer... og det skal være den lyse med
nødder... *g*)

Mvh

- Sidsel

Fra : Jette

Dato : 12-09-02 07:07

"Britta Larsen" skrev:
> Kan man ikke engang skrive noget uden man skal skære ALT ud i pap?

Nej, i en gruppe med pylrede kattemødre og -fædre, må man forvente, og
lære at acceptere indlæg som Sidsels

80% af skribenterne herinde, kunne have skrevet det indlæg, så ta' det
med et smil - det kommer man længst med i denne gruppe )

Mvh. Jette