Celeon versus Northwood?
Fra : Steen Jakobsen

Dato : 10-09-02 17:42

Hej.
Jeg står for at skulle købe en ny computer som skal bruges til
Videoredigering og brænding af SVCD. Mit spørgsmål er om der vil
være stor hastighedsforskel på en Celeon og en Northwood processor
med samme clockfrekvens? Jeg tænker på en 2 Ghz med 400 Mhz fsb.
Eller evt en AMD i samme prisleje. Eller skal jeg virkelig tømme
mulvarpeskindet og købe en Northwood med 533 Mhz fsb?

På forhånd tak.
Steen Jakobsen.

Fra : Jakob-H // iVER_uRT

Dato : 10-09-02 18:19

TomsHardware har skrevet en udemærket artikel om netop dit spørgsmål! :)
[http://www17.tomshardware.com/cpu/02q3/020903/index.html]

--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Jakob H // iVER_uRT@mail.dk

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 10-09-02 18:58

Jakob-H // iVER_uRT 8|> skrev i meddelelsen
<3d7e2990$0$30470$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
>TomsHardware har skrevet en udemærket artikel om netop dit spørgsmål! :)
>[http://www17.tomshardware.com/cpu/02q3/020903/index.html]
>
> --
Tak for svaret Jakob.
Resultatet var lige netop hvad jeg ønskede Præcis samme ydelse
for Mpeg4 kodning, muldvarpeskindet behøver dermed ikke tømmes helt

Hilsen Steen.

Fra : Jakob-H // iVER_uRT

Dato : 10-09-02 19:51

No problemo!
Det er sjovere at hjælpe folk i disse grupper, end at skælde dem ud!
Og man får også meget pænere svar! (Tag den, brokkehoveder!)