Køkkenvaskskatte
Fra : carsten

Dato : 21-02-01 18:32

Hej med jer.

I kommer ofte med små sjove historier om jeres dejlige misser. Her er så
lige en fra os. Jeg ved ikke om den er sjov nærmere spøjs, men måske har
nogen af jer oplevet noget tilsvarende, eller måske kan I komme med en
forklaring.
Sagen er den at både Freja og Frederik er VILDE med køkkenvasken. De sidder
dernede såsnart de får chancen, og ofte sidder de bare og kigger derned,
ligesom om de ser TV.
Kan det være fordi det lugter af noget specielt eller?
Sjovt ser det ihvert fald ud!

V. H Lone, Carsten, Freja og Frederik

Fra : Nitsen

Dato : 22-02-01 07:57

"carsten" <try.to@guess.who> wrote in message

> [...]
> ligesom om de ser TV.
> Kan det være fordi det lugter af noget specielt eller?

Hejsa

Kan da sagtens være lugten. Her i huset er det lyde der får Frode til at slå
knuder på sig selv for at komme op på bordet og glo ned i køkkenvasken. Når
vaskemaskinen lukker vand ud gurgler det så skægt og han kommer sponsende.
Det ser ud som om han sidder på vagt for at fange og myrde "monsteret" når
det kommer op af vasken *GGG*

Frode er også speciel med lyde. Når printeren går i gang vågner han af selv
den dybeste søvn, og passer vi ikke på er printet slået ihjel inden det er
kommet helt ud *GG*

Igor, min dejlige kat som nu er gået over regnbuebroen, elskede at sove i
køkkenvasken, og han var bedøvende ligeglad selvom hanen dryppede!

Kh
Anita og mismiau fra Frode der lige nu myrder pelsmus

Fra : Ann K.

Dato : 22-02-01 10:00

Hejsa.
Tamlin, Tjalfes nu døde bror, æææælskede også vores køkkenvask... og jeg
hadede at han lå i den! Èn af mine særheder er nemlig at katte ikke hører
til på køkkenbordet!!!
På et tidspunkt satte vi nyt køkken op, og fik derfor også en ny vask...
sådan én todelt en, med låg til den "store" vask og en plastindsats til den
lille... Låget blev brugt flittigt, for netop at holde Tamlin væk fra
vasken - indtil den dag hvor jeg fik et totalt grineflip og enormt ondt af
den "stakkels" kat!
Tamlin, der var vokset til en ganske stor og flot skovkatteblanding (1 ½ år,
ca 5 kg) forsøgte desperat at mase sig selv ned i plastdimsen på den lille
vask... Kunne han ikke komme til den store vask, så måtte han jo nøjes med
hvad der var!
Behøver jeg at sige at låget fra den dag var fjernet?

Mvh Ann

Fra : mimivilford & svante~

Dato : 22-02-01 09:32

Hej
Mine to katte har det på samme måde med håndvasken på toilettet. Ligeså snart
de hører vi tænder for vandet er der en af dem der sidder på kanten og følger
med i det hele. Og bagefter lægger de sig gerne i vasken, og leger med de
dråber der kommer efter man har slukket, eller drikker af hanen.
vh Mimi

Fra : Mie-Pil Simmelsgaard

Dato : 05-03-01 15:05

Hej!
Vi har to katte William som er en Maine Coon og Monica er en alm. huskat.
De er begge helt vilde når vandhanen får lov til at løbe lidt, den store han
sidder oppe på håndvasken og drikker, men den lille er simpelthen verdens
renligeste kat for hun triller rundt nede i vandstrålen og syntes at det er
noget af det sjoveste.
Samtidig sidder den store og kigger på hende somom hun er helt fra den.

Det mindre sjove ved det er at de altid skal derud når man er på toilettet,
og da vores toilet er lige foran håndvasken, så får vi også et mindre bad
når de "ryster" sig efter badet. :0D

Hilsen
William, Monica, Jørgen og Mie-Pil