ADSL
Fra : Elper

Dato : 29-11-00 23:17

Hej jeg står med et problem jeg har teledanmark ADSL og mit problem er at
jeg ikke har fast IP-adresse og når serveren står tændt om natten logger den
selv af jeg ved ikke rigtig hvad der sker med der er teledanmarks netexpress
og det virker på den måde at der er et ATM netkort med og jeg ved ikke om
det er det kort der logger af når der ikke sker tratik på internettet eller
hvad der ellers kunne være men det er jo ikke ret smart når man så får ny
IP-adresse hver dag da man dagen efter opdager at internettet er blevet
lukket ned og man så skal kalde op igen der efter får man nye ip-adresse jeg
har hørt at dette problem måske kunne løses ved at lave et lille script der
pinger serveren på en eller anden måde. Jeg håber DU kan hjælpe mig og jeg
ville blive rigtig glad hvis det kunne ske for jeg har prøvet at ringe til
Teledanmark men de ville IKKE hjælpe mig og jeg har også spurgt mig frem til
mange venner men de kunne desvære heller ikke hjælpe mig )-; og det sidste
jeg har gjort var at låne en bog på bibilotektet men det synes heller ikke
rigtig at hjælpe mig så jeg håber I vil hjælpe mig på forhånd 1000 TAK

MVH Søren Refshammer

Fra : Claus J

Dato : 30-11-00 00:11

"Elper" <elper_tnr@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:903uut$74k$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
> jeg har gjort var at låne en bog på bibilotektet men det synes heller ikke
> rigtig at hjælpe mig så jeg håber I vil hjælpe mig på forhånd 1000 TAK

Hvis du kører 98, så sætter du sådan noget i:

start --> indstillinger --> kontrolpanel --> internetindstillinger -->
faneblad forbindelser --> knappen indstillinger --> knappen avanceret

Fjern flueben i afbryd forbindelse...

Eller noget i den dur

Det er et ren MS emne - det har ikke noget med ATM at gøre. Du kan
sikkert læse mere i nogle MS newsgroups.

MVH

Claus J

Fra : Henning

Dato : 30-11-00 09:45

On Wed, 29 Nov 2000 23:16:57 +0100, "Elper" <elper_tnr@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>jeg har gjort var at låne en bog på bibilotektet men det synes heller ikke
>rigtig at hjælpe mig så jeg håber I vil hjælpe mig på forhånd 1000 TAK

Puha - den er tung at komme igennem. Vil du ikke fordele nogle af
disse, og prøve igen
................................................................... ?

Henning

Fra : Mogens

Dato : 30-11-00 11:43

Elper <elper_tnr@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:903uut$74k$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
den
> selv af jeg ved ikke rigtig hvad der sker <klip>

Hejsa

Lige til højre for M tasten på dit tastatur finder du et par underlige
taster som
du nok aldrig har brugt før. De kaldes "komma" og "punktum" og bruges når
man skriver flere sætninger efter hinanden. De fleste mennesker får
heldigvis
lært at bruge disse tegn i løbet af de første år i folkeskolen, men hvis det
er
smuttet for dig, så findes der da sikkert aftenskolekurser i den slags.

Mvh Mogens

Fra : John Hinge

Dato : 30-11-00 12:43

Mogens wrote:
> Hejsa

Hej Mogens

<snip lekture udi tegnsætning>

Her I nyhedsgrupperne betragtes det ikke som særlig god tone at
kommentere et spørgende indlæg, kun for at hakke på folks evne
eller mangel på samme, udi tegnsætningens eller stavningens kunst.

Prøv engang at kaste et lille blik på :
http://www.usenet.dk/netikette/
Særligt :
http://www.usenet.dk/netikette/debatteknik.html
specifikt afsnittet 'Der skal være plads til alle'

Jeg har sat FUT (Follow Up To) og krydspostet til gruppen
dk.admin.netikette da en debat om dette ikke hører hjemme
i dk.edb.internet.udbydere

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"5,6,7.. I will **** from 7-11" Rollergirl - Superstar