skærmkort
Fra : Michael Borup

Dato : 10-09-02 11:55

Hej,
Jeg oplever pt. på flere Win98 maskiner, at skærmbilledet pludselig er
blæst op til megastørrelse. Man kan ikke komme til egenskaberne for
skærmbillede, ej heller starte i fejlsikret tilstand og fjerne
skærmkortet mm. Alt tyder på en virus, der nu har stået på i en lille
måned.
Har nogen oplevet det samme/har en løsning.
Mvh
Michael Borup

Fra : Peter Brodersen

Dato : 11-09-02 00:39

On 10 Sep 2002 03:54:42 -0700, mi@udd.aardassem.dk (Michael Borup)
wrote:

>Alt tyder på en virus, der nu har stået på i en lille
>måned.

Bare af nysgerrighed, hvad er det, der gør, at alt tyder på at der er
tale om en virus? Har du haft installeret fx 4-5 antivirus-programmer,
og de siger alle, at der er tale om en virus? Eller du haft
installeret fx 4-5 antivirus-programmer, og ingen af dem siger, at der
er tale om en virus?
--
- Peter Brodersen

Fra : Michael Borup

Dato : 11-09-02 12:47

Der er permanent virusscan på pc´erne - jeg har ikke fundet en virus,
der indikerer fejlen. Lige nu forsøger jeg alle løsninger.