Sønderjylland/Als
Fra : Tom Kristensen

Dato : 10-09-02 11:30

Hej alle.

Er der nogle fangstresultater fra dette område?
De sidste 3-4 gange jeg har været ude på aften-
fiskeri, har det virket temmelig dødt. Men med
de vandtemp. vi har, kan det jo være at fiskene
er taget på "ferie".

--
med venlig hilsen

Tom Kristensen

Fra : David

Dato : 10-09-02 20:12

Hej
Jeg har hørt der er kommet mere liv/fisk i den sidste uges tid, men det skal
så siges at det er fra båd.
M.V.H David

Fra : Tom Kristensen

Dato : 10-09-02 20:57

"David" <a.nature@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Jeg har hørt der er kommet mere liv/fisk i den sidste uges tid, men det
> [...]
Tja, det med båd kan jeg ikke rigtig klare, men så er der
jo ikke andet for, at man må ud og prøver her i week-enden.
mvh
Tom

Fra : Finn Jensen

Dato : 11-09-02 18:58

On Tue, 10 Sep 2002 12:29:38 +0200, "Tom Kristensen"
<tomkristensen@skousen.dk> wrote:

>Hej alle.
>
>Er der nogle fangstresultater fra dette område?
<snip>
Næh heller intet her. Kun et par hornfisk ellers totalt dødt?
Håber at rygterne taler sandt

Finn