Ny laser printer.
Fra : nn

Dato : 10-09-02 10:08

Jeg har haft en Oki 4wplus - som har været ganske god til mit behov
nu skal jeg have en ny - har kigget på Brother HL-1030 til omkring kr.
2000,-
Nogen som har andre foreslag.?

xtra spg. kan farvepatron fra OKI 4wplus bruges i en OKI8 ?

Fra : Jesper Juul

Dato : 10-09-02 10:16

"nn" <nn@dont.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har haft en Oki 4wplus - som har været ganske god til mit behov
> nu skal jeg have en ny - har kigget på Brother HL-1030 til omkring kr.
> 2000,-
> Nogen som har andre foreslag.?

Vi bruger et par stykker af Brotheren på mit arbejde, og den virker fint,
printer pænt og hurtigt, og jeg har aldrig oplevet problemer med dem.

--
Mvh Jesper
Try something funny:

Fra : Ukendt

Dato : 10-09-02 19:15

> xtra spg. kan farvepatron fra OKI 4wplus bruges i en OKI8 ?

Nej det er en anden type (større kapacitet) til OKI 8W / 8P.

--
Kristian

Fra : Karen

Dato : 11-09-02 17:13

Jeg har haft en Oki 4wplus - som har været ganske god til mit behov
nu skal jeg have en ny - har kigget på Brother HL-1030 til omkring kr.
2000,-
Nogen som har andre foreslag.?

- Jeg har lige skiftet fra en Oki 4W til en Brother HL - 1440 ("kun" 2398
kr. hos www. imv.dk) og er meget tilfreds.

Fredrik