Brutus er en......
Fra : Holm

Dato : 10-09-02 03:34

Hej NG...

Jeg mistede mit lille islandske føl i lørdags pga. tarmslyng.
Det var en sørgelig dag for mig og jeg forsøger lige at komme mig over
tabet.

Det hjælper mine hvalpe mig så med , og derfor vil jeg gerne fortælle om
denne lille sjove oplevelse :
Alle 8 hvalpe kommer hver dag ud i deres løbegård på en dejlig græsplæne.
De har en masse sjove ting derude , træstubbe , bolde , trækketov , klude
mm. og så har de fået en kat !
Han hedder Brutus og er en af "staldkattene"...

Han elsker at opholde sig i nærheden af hvalpene , og er altså begyndt at
hoppe ned til dem , og sove i en lille flettet kurv.
Han lader dem endda trampe rundt på sig og finder sig virkelig i meget !
Så er jeg begyndt at træne hvalpene i at følge med mig ( og mor hund ) , ind
om aftenen , istedet for at bære dem .
Det er virkelig en sjov opgave...især når der følger en kat med i optoget!!

Jeg render der og lokker med lys stemme...og så kommer der 8 hundehvalpe og
en kat løbende bagefter mig !!!
Det er nogle meget modige hvalpe.
De kravler op på træstammer , bærer rundt på alle mulige ting : aviser ,
bolde , tov , klude og hele tæpper..
De er også ret hårde mod hinanden , og napper i hinandens ører og haler, og
finder hver deres plads i flokken.
Det er meget lærerigt at have hvalpe , man ser tydeligt hvorfor hunde gør
som de gør , ...

De reagerer utroligt meget på mennesker , og kommer straks styrtende hvis
jeg kalder på dem !
På onsdag er de 5 uger .

Der kommer mange og besøger dem , og mange børn !
Jeg vænner dem til at få klippet negle , blive børstet og undersøgt , så jeg
håber bare at de kommende ejere vil fortsætte hvor jeg slap..

Mange morgen hilsener
Holm

Fra : Sander

Dato : 10-09-02 06:34

"Holm" <dortheholm@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG...
>
> Jeg mistede mit lille islandske føl i lørdags pga. tarmslyng.
> Det var en sørgelig dag for mig og jeg forsøger lige at komme mig over
> tabet.

Hej Holm !

Jeg er ked af, at høre om Asi. Jeg har også fulgt hans historie, inde i
hestegruppen. Det var synd, at han ikke nåede, at blive ældre : (

Det er godt, at du har hvalpene til, at holde dig beskæftiget. Nu kan du jo
så tilføje, at de er kattevant. : )

Hvor gamle er de nu ?

Mvh. www.tjekmig.dk