Gør det selv computer kabinet?
Fra : Jeppe Ladefoged

Dato : 09-09-02 21:54

Er der nogen der har et eller flere link med information om at bygge sit
eget computer kabinet?
Plexiglas, alu, stål eller træ, det er ligegyldigt, bare der er gode
billeder og masser af (dansk eller engelsk) tekst.

Jeg er sgu' blevet lidt træt af mit Addtronics fulltower og vil gerne have
et af de små, men dobbelt så brede kabinetter.
Problemmet er bare at de stadig er p*sse dyre.

--
Jeppe Ladefoged
www.underflow.dk

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 10-09-02 00:09

Jeppe Ladefoged wrote:
> [...]
> have et af de små, men dobbelt så brede kabinetter.
> Problemmet er bare at de stadig er p*sse dyre.

Her er lidt inspiration:
http://tinyurl.com/1d8w

-Sune

Fra : Cacba

Dato : 10-09-02 21:50

> Her er lidt inspiration:
> http://tinyurl.com/1d8w

Syg kabinet/pizzabakke.... men bare ærgeligt der ikke er saa meget plads til
div. ting :)

Cacba Out

Fra : Nick the Dick

Dato : 21-09-02 10:07

http://www.statisterne.dk/PRVCGI/Index3.htm

under "choose" vælg pappc

VH Nick the Dick

Fra : Leony

Dato : 10-09-02 06:49

"Jeppe Ladefoged" <j.ladefoged@NOSPAMlundbergvest.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Plexiglas, alu, stål eller træ, det er ligegyldigt, bare der er gode
> billeder og masser af (dansk eller engelsk) tekst.

Der findes masser af coolcasegallerier. Kig gallerierne igennem, hvis du ser
et kabinet du kan lide så prøv hjemmesiden, hvor der ofte er flere billeder,
måske enddog beskrivelser.
Et godt galleri er Virtual-Hideout's:
http://www.virtual-hideout.net/
coolcasegallery:
Gammelt gallery (2215 kabinetter):
http://www.coolcasegallery.net/old_ccg/index.shtml
Nyt gallery (726 kabinetter):
http://www.coolcasegallery.net/ccg
Hvis du kigger under affiliates på VH, så er der mange af de sider som også
har gallerier.

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/