E-smiht apache virker ikke....
Fra : Lasse Skov

Dato : 09-09-02 20:41

Jeg har en server med e-smith installeret.
Men min webserver i den virker ikke...dvs. internt kan den godt vise mine
htmlfiler som jeg vil vise frem men så snart at jeg kommer på den anden side
altså internettet så virker det ikke...
Jeg har en ide om at der ikke er åben for porten som den bruger eller noget
i den stil men jeg er langt fra sikker.
Det skal hertil siges at den står koblet direkte til et adslmodem altså
ingen router.

Mvh Lasse

Fra : Søren Steinmetz

Dato : 09-09-02 22:44

"Lasse Skov" <lskov@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> i den stil men jeg er langt fra sikker.
> Det skal hertil siges at den står koblet direkte til et adslmodem altså

Hmmm, hvilken *.tdcadsl.dk adresse har du ?
Du har sat serveren op til at vise sin webside "global" istedet for "local"
(gøres under Hostnames and Addresses i Server-Manager)

Hygge
Søren

Fra : Lasse Skov

Dato : 11-09-02 18:38

Det her jeg prøvet at lave om på men det virker ikke.....
Adressen er www.lskov.dk

Lasse

Fra : Søren Steinmetz

Dato : 11-09-02 19:32

> "local"

> Det her jeg prøvet at lave om på men det virker ikke.....
> Adressen er www.lskov.dk

Hmmm, og domænet er sat til at pege på din adsl opkobling ?

(derfor spurgte jeg efter dit *.tdcadsl.dk domæne, for at sikre mig det
kørte)

Hygge
Søren