Sparke gang i forbindelsen INDEN browseren~
Fra : Surfer

Dato : 21-02-01 16:15

Hej
Hvordan får man sparket gang i routeren lige INDEN browseren starter, så
man ikke hvergang skal trykke på refresh ?
Andre med samme problem ?

Fra : Henrik Walther

Dato : 22-02-01 14:35

On Wed, 21 Feb 2001 16:14:59 +0100, Surfer <surfer@fakemail.com>
wrote:

>Hvordan får man sparket gang i routeren lige INDEN browseren starter, så
>man ikke hvergang skal trykke på refresh ?

Ja du kan jo prøve at pinge den pågældende addresse inden start af
browseren. Hvis det er for besværligt kan du lave en meget simpel .bat
fil hvis formål er at pinge et eller andet. Den kan du så ligge på
skrivebordet så du blot skal dobbeltklikke på den inden start af
browser.

--
/Henrik

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 25-02-01 21:46

"Henrik Walther" <henrikwalther@#hotmail.com> skrev i en meddelelse

>så du blot skal dobbeltklikke på den inden start af Browser.

vel bare at ligge den i "start" biblo. så bat filen startet op, sammen med
computeren.

Fra : Henrik Walther

Dato : 26-02-01 12:41

It's rumored "Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*spamcop*spamfilter.dk>
wrote:

>vel bare at ligge den i "start" biblo. så bat filen startet op, sammen med
>computeren.

En mulighed men måske en hel del dyrere end den jeg foreslog.

--
/Henrik

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 26-02-01 18:06

> It's rumored "Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*spamcop*spamfilter.dk>

> En mulighed men måske en hel del dyrere end den jeg foreslog.

ømh,,, hvorfor er den dyrere??