Er der nogen der kender dette produkt og e~
Fra : Inger Kaya

Dato : 09-09-02 18:45

Kronch Lakseolie på spray til foder .....
http://www.henne-pet-food.dk/

Fra : Mette Jensen

Dato : 10-09-02 11:22

"Inger Kaya" <Tumling111@gmx.net> skrev

> Kronch Lakseolie på spray til foder .....
> http://www.henne-pet-food.dk/

Jeg har brugt det til min hund i ca. 5 år! Men et rigtig godt resultat. Han
havde (er desværre død nu) loppeallergi hvor der kom meget skæl og rødme.
Han fik olien på i aftensmad hver dag og det hjalp efter en måndes tid. Han
fik blank pels igen og skællene og rømen forsvandt.

Og det har den samme gode effekt på katte ved jeg ikke, men mon ikke?

--
Venlig hilsen Mette

www.miacis.dk

Women and cats will do as they please-
men and dogs should relax and get used to the idea.

Fra : Katrine Nederby

Dato : 10-09-02 11:43

"Inger Kaya" <Tumling111@gmx.net> skrev i en meddelelse

> Kronch Lakseolie på spray til foder .....
> http://www.henne-pet-food.dk/

Hej Inger.

Det lyder meget som EFA olie:

Snippet fra Netdyredoktor:
__________

Vigtige fede syrer, EFA-olier:

Virkning: De vigtige fede syrer består især af Omega-3 og Omega-6
fedtsyrer. Fisk og havalger er rige på Omega-3 fedtsyrer. De er bl.a. med
til at styre immunsystemet og opretholde balancen mellem Omega-6 og Omega-3
fedtsyrerne. Dette er afgørende for bekæmpelsen af infektioner, idet den
rigtige balance styrker immunforsvaret. Omega-6 fedtsyrer udvindes af visse
planter og består bl.a. af linolsyre (LA) samt gamma linolensyre (GLA). GLA
har vist sig at kunne afhjælpe bl.a. hud-, pels-, gigt- og allergiproblemer.
Produkterne findes både som kapsler og i flydende form, og kan uden
problemer iblandes foderet.

Produktnavne: Viacutan, Efa-olie, Efa-Mere pels, Efavet
__________

Jeg kender et par stykker, der bruger det som kostetilskud til katte med
allergi.

Mange hilsner
katrine

Fra : Katrine Nederby

Dato : 10-09-02 11:47

> Jeg kender et par stykker, der bruger det som kostetilskud til katte med
> allergi.

-Altså EFA olie generelt. Ikke den nævnte lakseolie.

Katrine

Fra : Inger Kaya

Dato : 10-09-02 13:23

Jeg har det problem at Trolds pels bare ikk vil skinne uanset hvad jeg
har forsøgt med. Så nu skal dette prøves om det kan gøre en forskel.
Om ikk andet kan det nok ikk skade dem.

/ Inger Kaya
DK-Pisik
www.pisik.dk