Hjælp til ny computer
Fra : Ukendt

Dato : 09-09-02 18:56

Hej

Jeg har tænkt mig at købe ny computer og har kigget på følgende og vil gerne
høre om gode råd. Er der nogen som kan anbefale et godt mini/midi kabinet?

Asus P4S8X ATX LAN SATA

Palit Microsystems Daytona GeForce4 Ti 4200 TV-Out
IBM DeskStar 120GXP 80GB
Chieftec Dragon MiniTower DS-01W White microATX
Intel Pentium4 Northwood2 2.53GHz In-a-Box
DDR-SDRAM PC2700 Samsung 512MB
Pioneer DVD-106S Slot-In Bulk

Fra : Erling Grau

Dato : 09-09-02 19:28

"BoB" <b> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg har tænkt mig at købe ny computer og har kigget på følgende og vil
gerne
> høre om gode råd. Er der nogen som kan anbefale et godt mini/midi kabinet?

Kabinet er for nogen et spørgsmål om religion, men hva med et miditower:
Case Neon Light fra 3R-System med 350W PSU. Ikke særlig kendt herhjemme,
tror jeg. Men det er et klasse-kabinet i lækre materialer, og med god plads.
Det koster selvfølgelig også lidt mere end den gængse vare, men med den
hardware, du lægger op til, er det åbenbart ikke et spørgsmål om et par
hundrede kroner mere eller mindre.
Har selv et sådant kabinet og er meget tilfreds.
Fås bl.a. hos EDB-Mix i Aarhus: www.edb-mix.dk, hvor du kan se flere
detaljer om kabinettet.

mvh

Erling

Fra : -=Madsen=-

Dato : 09-09-02 19:43

Hvis kabinettet også skal være billigt, så har jeg rigtige gode erfaringer
med Casecom KJ-6133 til Kr. 389,-
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1404917891

Har købt 4 af slagsen til venner og køber det også næste gang jeg skal samle
en ny pc.

Fra : Morten M. Jørgensen

Dato : 10-09-02 17:27

[snip: en ellers fed computer]

> IBM DeskStar 120GXP 80GB

Min eneste indvending skulle være.....vælg en anden harddisk! Jeg har mærket
på egen krop at IBM ikke længere kan lave harddiske! Seagate Barracuda IV er
i samme prisklasse, men; Bedre, Hurtigere og næsten støjfri!

Mvh.
---
MMJ
In order to create - You most destroy!