SIS650 grafikkort i en bærbar
Fra : Thomas T

Dato : 09-09-02 17:30

Jeg har en kammerat der lige har købt en p4 1,9 MHz (512 MB) bærbar med et
SIS650 GFX-kort. Er det håbløst at få 3D-spil til at køre nogenlunde på
denne maskine?

ThomasT

Fra : Rune Christiansen

Dato : 09-09-02 19:56

Nej, det er ikke helt håbløst, men det er meget forskelligt fra spil til
spil.

Jeg har selv en bærbar med sis630 chipset, og det kan sagtens kører spil som
RTCW, Medal of honour, men det kan overhovedt ikke kører f.eks gta3