Billig trådløs optisk mus, hvilken af diss~
Fra : Andrew

Dato : 09-09-02 16:08

Hej

Jeg har længe kigget efter en trådløs optisk mus og har fundet 2 af slagsen
fra Trust. Den ene er smart fordi den har en ladestation som man kan sætte
den i når man ikke bruger den, og på den måde kan den lades op. Den anden er
osse rechargeable (on the fly), så den kan blive ladt op osse under brug.
Jeg ved ikke hvilken jeg skal vælge, hvad siger i?:

250SX: http://www.trust.com/products/frame-product.htm?artnr=12630
250SP: http://www.trust.com/products/frame-product.htm?artnr=13020

Mvh Anders

Fra : Andrew

Dato : 09-09-02 16:11

Begge koster omkring 300 kroner

Mvh Anders

--
"Vandet var 14, og pigen var Samer og Singapore Airlines er til salg..."

Fra : Andrew

Dato : 09-09-02 16:16

> [...]
> osse rechargeable (on the fly), så den kan blive ladt op osse under brug.
> Jeg ved ikke hvilken jeg skal vælge, hvad siger i?:

eller den her til 350,- med DUAL-optical 800dpi:
http://www.m-e.dk/shop/productinfo.asp?id=3141

Ja, jeg ved det ikke. det er en JUNGEL!

Fra : Andrew

Dato : 09-09-02 16:21

http://www.geniusnet.com.tw/product/mouse/w_optical.htm

Fra : Tinky Winky

Dato : 09-09-02 16:54

> [...]
> osse rechargeable (on the fly), så den kan blive ladt op osse under brug.
> Jeg ved ikke hvilken jeg skal vælge, hvad siger i?:

Køb evt. en Logitech (150,- for en med kugle) og nogle genopladelige AAA
batterier og lader.

Fra : DeBoss

Dato : 09-09-02 17:14

> Jeg har længe kigget efter en trådløs optisk mus og har fundet 2 af
slagsen
> fra Trust.

Ligegyldigt hvad, vil jeg bare sige "køb logitech"

Måske er jeg blevet skadet, men jeg har set for meget l... med andre
mærker..
F.eks en optisk trust der gik itu efter 1½ md.. og en genius mus der lige
skulle have et tryk på en knap inden den "startede".. Sådan skulle den være,
men gud hvor var det dog upraktisk..

Jeg ved godt der sikkert er mange menniger om dette, og mange vil sikkert
sige mig imod.. men det er nu engang min mening efter at have haft 7-8 mus..
de sidste 4 kun logitech (nej de gik ikke i stykker, jeg ville bare have en
nyere ..

Mvh Dennis

Fra : Andrew

Dato : 09-09-02 17:47

Men Logitech har ingen modeller hvor man kan sætte musen i en ladestation,
så man ikke skal købe nye batterier hele tiden. Det er DET jeg synes er
smart ved Trusts, og så at de er billige

Jeg tænker selvfølgelig osse på Logitechs Cordless Mousman Optical, men skal
den ikke have nye batterier hele tiden?

Mvh Anders

Fra : Lars Hedegaard Peder~

Dato : 09-09-02 17:58

"Andrew" <andvalenREMOVE@post.tele.dk> wrote in message
> [...]
> smart ved Trusts, og så at de er billige
>
> Jeg tænker selvfølgelig osse på Logitechs Cordless Mousman Optical, men

Jeg har selv sådan én. Og den holder batterierne rigtig lang tid. Jeg har
kun hafte den et par uger, men andre jeg kender har kørt med den i månedsvis
uden at skifte batterier, ½ år tror jeg det var, for den ene som havde haft
den længe nok til at der skulle skiftes batterier.
Det kan være at der er andre som har andre erfaringer, men de jeg kender har
ikke andet end gode erfaringer.
Men ulempen ved den (og mange andre mus) er at den er akavet at bruge til
venstre hånd (men til gengæld rigtig god til højre). Og jeg kan godt lide at
skifte mellem venstre og højre, så jeg tænker på at købe en Trust mus. Den
er symetrisk.

Mvh. Lars

Fra : Martin K

Dato : 09-09-02 21:13

Lars Hedegaard Pedersen wrote:
> [...]
> til venstre hånd (men til gengæld rigtig god til højre). Og jeg kan
> godt lide at skifte mellem venstre og højre, så jeg tænker på at købe

Det fandt jeg også ud af var en smart idé... Jeg har derfor en Logitech
MouseMan Wheel Cordless til højre og en Logitech Pilot Mouse til venstre...
Begge fine mus, og man er fri for at gå på kompromis med den ene eller den
anden hånd. Og når begge mus er men kugle, koster de jo ikke en bondegård i
Sønderjylland...

Ville bare sige, at jeg vil anbefale Logitech...

--
Martin K

Fra : Tinky Winky

Dato : 09-09-02 18:25

> [...]
> smart ved Trusts, og så at de er billige
>
> Jeg tænker selvfølgelig osse på Logitechs Cordless Mousman Optical, men

Jeg bruger genopladelige batterier til mit logitech desktop. Så slipper man
også for skrammel så som ladestation - og trust mus ;).

Fra : Andrew

Dato : 09-09-02 17:58

Jeg venter sgu de 14 dage det tar' til Logitechs MX700 kommer. Den ser FOR
VILD ud, den er ALT jeg leder efter i en mus og skide fedt design. Men
ladestation og garanteret med Logitechs kendte kvalitet, den tar' jeg
ligegyldigt pris!

Men tak for hjælpen

Mvh Anders

Fra : H3nrik V! [2670]

Dato : 09-09-02 21:06

> [...]
> VILD ud, den er ALT jeg leder efter i en mus og skide fedt design. Men
> ladestation og garanteret med Logitechs kendte kvalitet, den tar' jeg

LINK!!! Be' om, tak!

Anyways - nogen, der har en idé om hvordan den der Trust oplader
"on-the-fly"? Skal man så ha' en ledning i til strøm eller?!?

Har i øvrigt selv en MouseMan optical cordless - glemmer altid at købe
batterier, så den får som regel de halvdøde fra Wlakman'en... De holder rask
væk 3-8 uger---!

--
/H3nrik V! - Ivrig OverClocker.

A486DX4-133 @ 160 K6-233 @ 262 P75 @ 100 P90 @ 120