Konverter til tekst
Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 09-09-02 12:59

Hej

Jeg har et felt i min MySQL-DB, som er defineret som INT.
Når jeg henter dette håndterer ASP det, som om det er et tal.

Jeg skal sammenligne med et tal, som er hentet fra en form.
ASP håndterer dette som tekst.

Jeg ønsker at konvertere tallet fra DB til tekst så jeg kan sammenligne.

Bemærk - jeg ønsker _ikke_ at anvende CINT til at gøre tallet fra formen til
INT.

Hvordan udføres ovenstående?

Mvh
Jesper

Fra : Tobias Hinnerup

Dato : 09-09-02 13:02

"Jesper Rasmussen" <nej@til.spam> wrote in message
> Jeg skal sammenligne med et tal, som er hentet fra en form.
> ASP håndterer dette som tekst.
>
> Jeg ønsker at konvertere tallet fra DB til tekst så jeg kan sammenligne.

Dim sYourNumber : YourNumber = CString(rs("YourNumber))

/Tobias

Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 09-09-02 13:41

"Tobias Hinnerup" <hinnerup@nospamhinnerup.net> wrote in message

> "Jesper Rasmussen" <nej@til.spam> wrote in message

> Dim sYourNumber : YourNumber = CString(rs("YourNumber))

Glemte jeg at sige at jeg anvender alm. ASP?
Jeg får følgende fejl:

Type mismatch: 'CString'

Mvh
Jesper