Kan ikke kommunikere med printer
Fra : Lene og Jesper McCar~

Dato : 09-09-02 08:57

Jeg er blevet indehaver af en canon LBP-460

Ved tilslutning til computeren fandt WIN 98 printeren og spurgte efter
driver. Jeg har ikke den originale driver. Jeg ville bruge den der ligger i
WIN. Der var den ikke at finde.
Har nu downloaded den tilhørende fra Canons hjemmeside.
Efter installation kan driveren ikke finde printeren.

Da WIN fandt den, stod der at der var fundet en Canon LBP-460WL.

Driveren kommer som en .exe fil og kan derfor ikke lægges ind via tilføj ny
printer.

Er der nogen der har forslag til hvordan jeg kommer i kontakt med printeren?

Mvh Jesper

Fra : Ukendt

Dato : 09-09-02 09:30

Lene og Jesper McCarney skrev:

> Driveren kommer som en .exe fil og kan derfor ikke lægges ind via
> tilføj ny printer.

Har du KØRT exe.filen? Hvis det er en selvudpakker skal du lægge mærke til,
HVOR den smider filerne hen, og så henvise til denne mappe, under
installation af printerdriveren.

/Chr

Fra : Lene og Jesper McCar~

Dato : 09-09-02 10:02

Ja, filen er kørt - og den del af det virker som det skal.

Problemet er, at når driveren er installeret og jeg eksempelvis vil teste
printerkommunikationen eller udskrive en testside, kommer meddelelsen at den
pågældende printer ikke er tilsluttet computeren.
/Jesper

Christian Mygind <mygind(a)c.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d7c5c11$0$87304$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Jens Petersen

Dato : 09-09-02 11:34

On Mon, 9 Sep 2002 10:30:08 +0200, "Christian Mygind" <mygind(a)c.dk>
wrote:

>Har du KØRT exe.filen? Hvis det er en selvudpakker skal du lægge mærke til,
>HVOR den smider filerne hen, og så henvise til denne mappe, under
>installation af printerdriveren.

Hvis det er lavet ligesom driveren til mit USB kort så lægger
programmet på disketten driveren så windows finder den selv.

Så kan det vist ikke være nemmere.

--
Jens

I'll Have To Think Twice Before I Give It A Second Thought!