TDC contra Arrownet
Fra : Morten Christiansen

Dato : 09-09-02 07:50

Hej NG

Jeg har i 1½ år haft TDC NetExpress 1024/256 med Router & Kabelmodem. Har en
FTP-server samt 3 maskiner kørende på nettet, aldrig haft nogle problemer.
Nu har jeg imidlertid igennem den antenneforening jeg er medlem af fået
tilbudt Arrownet. Denne løsning er uden Router, men koster kun det halve af
TDC for samme hastighed. Er der nogen som har erfaring med Arrownet, det jeg
her tænker på er, kan de garantere fuld hastighed hele tiden eller er det
bare maks. hastighed. Der er jo ikke nogen ide i at skifte, hvis jeg går ned
i båndbredde og det måske kun er i et par timer om dagen jeg kan køre med
fuld hastighed. Desuden så skal jeg jo også ud at investere i en Router.

mvh
Morten Christiansen

Fra : Svend

Dato : 09-09-02 08:18

"Morten Christiansen" <mskc@mail.dk> wrote in message
> [...]
> fuld hastighed. Desuden så skal jeg jo også ud at investere i en Router.

Ved du om det er en privat eller offentlig ip adr. du får ?

--
Svend

Fra : Morten Christiansen

Dato : 09-09-02 08:23

Nej

Morten

Fra : Svend

Dato : 11-09-02 06:58

> Nej

Det ville jeg undersøge hvis du planlægger at beholde din ftpserver.

--
Svend

Fra : [DK]The_Matrix

Dato : 09-09-02 09:33

"Morten Christiansen" <mskc@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fuld hastighed. Desuden så skal jeg jo også ud at investere i en Router.

Hej Morten.

Jeg er for nyligt flyttet fra Strib, hvor man har Arrownet, og er dermed
gået den omvendte vej.

Jeg har kun ros til overs for Arrownet.
De startede godt nok ud med lidt problemer med stabiliteten, men efter 2
uger var det løst.
Så har det kørt godt lige siden.
Jeg har dog ikke selv haft en server kørende, så jeg har aldrig haft behov
for at tjekke oppe-tiden, men jeg tror at den er fin nok.

Supporten er også god - de er hurtige og dem som jeg talte med, vidste godt
hvad de talte om.
Det kan jeg så afsløre, at jeg ikke har fornemmelsen af ved TDC.....
Da mit net gik ned, talte jeg med tre forskellige supportere, og først den
sidste kunne fortælle mig, hvad der lå til grund for nede-tiden.

Nå, skidt med det - nu kører det jo.

Mikey

Fra : Ukendt

Dato : 09-09-02 13:18

Morten Christiansen wrote:
<...snip...>
> Er der nogen som har erfaring med Arrownet...

Jeg kan varmt anbefale Arrownet!
Ingen problemer med stabilitet, hastighed, support el. noget.

Mvh
Martin

PS.: Fast IP kan desuden fås til en lille merpris (25kr pr måned e.lign.)

Fra : [7300]Michael

Dato : 15-09-02 16:20

Hej

Jeg har haft Arrownet i ca. ½ år. Der har været en del
indkøringsvanskeligheder i starten, men efterhånden er det blevet en del
bedre.
Jeg syntes forbindelsen er stabil, og hastigheden er god.
Dog kan forbindelse være ustabil i dårligt vejr (torden og lyn).

Jeg har også 3 maskiner på og en web, ftp og mailserver.

Jeg har fast offentlig ipadresse, og det har der alridg værret bøvl med.

Michael Henriksen