Online udstillingstilmelding
Fra : Katrine Nederby

Dato : 09-09-02 00:24

Hej med jer.

Jeg skal have meldt et par katte til Katteklubbens udstilling i Odder d. 20.
okt. Tidligere har jeg tilmeldt mig Perserens udstillinger via Jyraks online
system, men det er jeg ikke sikker på, om jeg stadig kan/skal? Der dukker
nemlig ikke nogen valgmuligheder op, når jeg klikker "vælg udstilling"
(eller noget i den retning) på blanketten. Det er ved at være nogle måneder
siden, vi sidst var med, så der er måske sket nogle ændringer? Kan/skal jeg
bare nøjes med at tilmelde mine katte online via Katteklubbens side?

Mange hilsner
Katrine

Fra : Katrine Nederby

Dato : 09-09-02 00:26

Jeg er Jyrak medlem.

Katrine

Fra : Nina El Falaki

Dato : 09-09-02 07:27

Du ,behøver ikke melde til gennem JYRAK

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Lindes

Dato : 09-09-02 08:09

"Nina El Falaki" skrev:
> Du ,behøver ikke melde til gennem JYRAK
Kan man vente med at betale til selve udstillingsdagen på Katteklubbens
udstillinger ??

Med venlig hilsen
Charlotte

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 10-09-02 15:19

Ja det kan man godt det koster bare en 10'er mere pr. kat. Untagen ved
Racekatten der skal have betaling inden udstillingen

Hilsen Sanne
Norske skovkatte killinger tilsalg
http://www.silver-heart.dk

Fra : Lindes

Dato : 10-09-02 20:32

Hej Sanne

> Ja det kan man godt det koster bare en 10'er mere pr. kat. Untagen ved
> Racekatten der skal have betaling inden udstillingen
Tusind tak for oplysningerne.. Det burde jo være til at huske, at det kun
er den ene klub hvor man ikke kan betale udstillingsgebyret på
udstillingsdagen (jeg vil i hvert fald forsøge *sss*)..

Med venlig hilsen
Charlotte

Fra : Katrine Nederby

Dato : 10-09-02 10:12

"Nina El Falaki" <cats@feca.dk> skrev i en meddelelse
> Du ,behøver ikke melde til gennem JYRAK

Tak, så nøjes jeg med at melde dem til hos Katteklubben

Katrine

Fra : Lindes

Dato : 09-09-02 07:43

Hej Katrine - og alle i andre..

> Jeg skal have meldt et par katte til Katteklubbens udstilling i Odder d.
>20. okt. Tidligere har jeg tilmeldt mig Perserens udstillinger via Jyraks
>online system, men det er jeg ikke sikker på, om jeg stadig kan/skal?
Jeg har desværre ikke et svar til dig Katrine.. men vil bare lige sige, at
jeg har haft nøjagtig de samme spekulationer.. det hele endte med, at jeg
slet ikke fik tilmeldt nogle katte.. så nu venter jeg også spændt på, om
det er nogle som har et svar på dit spørgsmål..

Jeg vil lige benytte lejligheden til at fortælle (prale lidt) om mine
kattes resultater i Ribe.. (håber det er tilladt her ?)
Chillis; fik Ex.1 og fik NOM - hun vandt dog ikke på scenen. - men jeg er
meget stolt over at få hende på scenen, da hun kun lige var blevet 10 mdr.
2
dage forinden Ribe.. (så hun er jo en meget ung dame i åben klasse)
Silver; fik også Ex.1 og blev udtaget til nominering, men han blev ikke dog
ikke nomineret. Det var meget tæt på en nom, men han blev dog slået af sin
bror-mis (så det blev jo i familien) *sss*..

Så jeg er meget stolt af mine to små misser.. jeg havde slet ikke regnet
med at ville udstille så meget med Chillis, da jeg købte hende.. men fandt
hurtigt ud af, at det er mægtig sjovt/hyggeligt - og fik så Silver med hjem
fra udstillingen i Middelfart..
Begge mine katte har nu prøvet at få en NOM, de har dog ikke vundet
yderligere på scenen.. men bare det at de overhovedet kommer på scenen, er
jeg da stolt af.. Chillis har endda også fået et BIV - det er der ikke nok
katte til i Silvers farve (som åbenbart er meget speciel)..
Så som Chillis's opdrætter siger "Charlotte du har været utrolig heldig med
de katte" og det kan jeg jo kun give hende ret i..

Med venlig hilsen
Charlotte, der også er Jyrak medlem

Fra : Katrine Nederby

Dato : 10-09-02 10:25

Hej Charlotte.

Iiiih, tillykke med misserne Jeg synes nu også at Chilis er ret fin (hun
er jo tortie ), så jeg er sikker på, nomineringen var velfortjent. Og
selvfølgelig må du prale *s*
Silver har jeg stadig til gode at se, så jeg håber, i kommer til Odder. Der
regner jeg med at have lidt bedre tid end i Aars (det er sidste gang, jeg
har taget mænd med på en udstilling samme dag, som der spilles fodbold -VM
*suk*)

Hmmm, nu jeg tænker over det, så tror jeg nok, jeg så Silver i Karl Heinz'
bur dengang, du forelskede dig i ham.

Nå, men jeg vil nu prøve at tilmelde misserne online på Katteklubbens side
og se om det fungerer

Mange hilsner
Katrine

Fra : Lindes

Dato : 10-09-02 15:12

> Iiiih, tillykke med misserne . Og selvfølgelig må du prale *s*
Takker mange gange *ggg* måske jeg vil prale en anden gang (hvis jeg får
mulighed får det)..

> Silver har jeg stadig til gode at se, så jeg håber, i kommer til Odder.
Jamen selvfølgelig kommer vi til Odder *ss* Så må jeg vist også hellere
blive præsenteret ordentlig for dine misser.. Jeg har jo aldrig fået
rørt/nusset/krammet dem ordentligt..

> Hmmm, nu jeg tænker over det, så tror jeg nok, jeg så Silver i Karl
> Heinz' bur dengang, du forelskede dig i ham.
Jaae, det er vist rigtigt.. men da du var med oppe og se Silver, havde jeg
ikke besluttet mig helt (fået grønt lys fra hjemmefronten ).. Jeg gik og
"forhandlede" (læs, ringe hjem ca. hver kvarter) med Karl-Heinz og min mand
det meste af eftermiddagen - så det var først ved 17 tiden vi tog den
endelige beslutning.. Og jeg siger dig, at jeg var glad.. Det var lige før,
at jeg tudede af glæde.. og Karl-Heinz tudede, over at måtte tage afsked
med sin killing.. (så vi var et kønt par med røde øjne)

> Nå, men jeg vil nu prøve at tilmelde misserne online på Katteklubbens
> side og se om det fungerer
Jamen det gør det Jeg har lige tilmeldt Chillis og Silver online, og
fik en bekræftelse på tilmeldingen kort efter (ca. 2½ time)..

Med venlig hilsen
Charlotte