Salingshorn - LA krydser
Fra : Mukker

Dato : 08-09-02 22:38

Hejsa

Den forrige ejer har desværre smidt salingshornene til min LA-krydser væk.
Er nogle der har mål på nogle tilsvarende salingshorn. Eller kan man blot
bygge ???

Med venlig hilsen

Mikkel Lindquist

Fra : rimsoh

Dato : 09-09-02 15:06

Først må du svare: hvilken type LA Krydser er det?
Fra hvilket værft?
Mast højde/ type?
Og har du evt. andre tegninger?
Mich LA 98
-----

Fra : Mukker

Dato : 09-09-02 21:31

Sorry. Det er en træmast, af den firkantede type.
Højde på masten er ca 10-12 meter (ja, det er et stort spring) imorgen vil
jeg måle masten, så jeg kan sige det eksakte mål. yderligere er beslagene på
masten til salingshornene ca 7,5 cm lange

Værft ??? Jeg har desværre ikke så mange oplysninger om LA'en. Desværre er
der intet sejlnummer og intet nummer i for kahytten.
Jeg har smidt enbillede af båden i dk.binaer (LA-Krydser -
dk.fritid.sejlads) , så du evt. selv kan danne dig et indtryk af model
årgang osv.
Dog skal det bemærkes, at den forrige ejer sejlede på grund og fik skiftet
kølen (optimeret?)

Mvh.

Mikkel

Fra : rimsoh

Dato : 10-09-02 22:04

Hej mukker
Svar direkte uden om NG og vi finder ud af noget...

--
Michael Rønnov
hosmirSPY@tdcadsl.dk

Fra : villy rap torp

Dato : 16-09-02 20:50

børrensen a/s vejle
tlf 75825900 eller

Fra : hosmir

Dato : 21-09-02 14:32

ja eller hvad? vi hører gerne flere alternativer!!

LA98

Fra : villy rap torp

Dato : 16-09-02 20:54

børrensen a/s vejle 75825900