Slægtsforskning
Fra : Rollike

Dato : 08-09-02 21:16

Hejsa! *S*

Jeg sidder lige og surfer lidt i databasen ovar maine coon katte

http://www.tdb.uu.se/cgi-bin/MCO

og det er ikke alle forfædrene der er koblet på databasen...

Er der nogen der har forslag til hvordan man evt. kunne opdrive info om
forskellige forfædre?

Jeg mangler bl.a. linier (forfædre) til denne kat:

DK Red Lines Amigo, FD LO 68089, MCO d 09 23

Gemmer fife kopi af stamtavlerne?

Er der lys for enden af tunnelen eller kan jeg lige så godt opgive fra start
af?

På forhånd tak
Mette

--
Forum & billeder om boligindretning...
Få mange tips og ideer

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 08-09-02 21:22

Hej Mette
Kan se at du gør brug af linket *s*

Du er da medlem af Maine Coon klubbens liste, ikk`?
Du kan eventuelt spørge der om der er nogle der har den i en af deres
stamtavler.

Jeg mener ikke stambogsføren vil udlevere oplysninger. Jeg spurgte selv
engang om afkom efter et par katte i forbindelse med nogle arvelige
problemer, og der kunne jeg ikke få dem til at søge.

Så mit bedste råd er at du spørger løs blandt andre coon-opdrættere... og
desværre, jeg kan ikke genkende den fra nogle af mine stamtavler, så jeg er
ikke til hjælp.

Hilsen Nina
Tender Tribes