Mærkelig printer fejl
Fra : Sebastian Nielsen

Dato : 08-09-02 21:01

Har nogle af jer været ude for printeren går i fuldstændig baglås og ikke
kan noget som helst?? for det har jeg.

Jeg har en HP Deskjet 870. Hver gang jeg tænder for den, så starter den op
som sædvanlig, ved at rense og kalibrere blækpatronen. Derefter flyver
blækpatronen nærmest med fuld fart til venstre, hvor den sætter sig i spænd.

Altså den starter med at justere sig selv, når man starter printeren op.
Hvorefter printerhoved i høj fart sætter sig fast i modsatte hjørne.

Fejlen opstod helt pludseligt. Den havde virket helt upåklageligt inden da.

Hvis nogle af jer ved hvad fejlen er vil jeg rigtig gerne vide det.

På forhånd tak.