Moment transducer
Fra : Bjarne og Marianne

Dato : 08-09-02 20:25

Hej

Jeg har været ved at undersøge hvordan en moment transducer virker. Jeg har
fundet ud af at der indgår en strain gauge, og at modstanden i strain gauge,
når den bliver strukket, viser hvor meget emnet er blevet bøjet, men hvordan
moment transduceren fysisk virker har jeg ikke helt kunne finde ud af endnu.
Er der nogen i gruppen der kender nogle links til sider der forklarer
nærmer, eller selv kender fidusen i en moment transducer, må i meget gerne
sende et svar.

MVH

Bjarne

Fra : TR