Transfer - new window
Fra : Finn Elmgaard

Dato : 08-09-02 19:48

Hej
Vil det være muligt at få åbnet et nyt browser vindue ( ligesom
Target=_blank) i forbindelse med anvendelsen af Server.Transfer ? Hvis
nej, er det så muligt ved en Response.Redirect.

Supplerende forklaring: Fra en form går jeg med Method=Post til en
asp-side. Afhængig af hvad der er svaret i formen, skal denne asp-side
vises i samme frame eller der skal redirectes til en anden asp-side, der
gerne skulle åbne i eget vindue. Jeg vil helst bruge Transfer, for så
får jeg umiddelbart formens parametre med videre.

Alternative løsningsforslag er velkomne!

mvh
Finn

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 08-09-02 19:52

> Hej
> Vil det være muligt at få åbnet et nyt browser vindue ( ligesom
> Target=_blank) i forbindelse med anvendelsen af Server.Transfer ? Hvis
> nej, er det så muligt ved en Response.Redirect.

Nej, desværre.

> Alternative løsningsforslag er velkomne!

Du bliver nok nødt til at skrive noget javascript ud til klienten,
som åbner et nyt vindue, med parametrene med i querystringen, eller
gem dem i sessions (sidste udvej).

Mvh Mark

---
Postet via www.improve.dk