Oldenborger-hingst søges.
Fra : Mette Elsborg

Dato : 21-02-01 12:31

Hej Gruppe!

Jeg har fået anbefalet at ifole min blandingshoppe med en oldenborger, så
jeg søger herigennem en god, stabil, rolig sindet, stor oldenborger til
bedækning.
Det skal helst være i vestsjællandsområdet, men andre steder kan da have
interesse.
Min hoppe er en blanding mellem fjordhest og anden "rigtig" hest, men jeg er
ikke interesseret i at få et helt "varmt" føl.

Har eller kender du nogen der har en sådan hingst så skriv.

Heste-hilsner

Mette Elsborg

Fra : D. J.

Dato : 24-02-01 06:06

Jeg er selv ved at finde oldenborgerhingste til mine oldenborghopper. Jeg er
medlem af doa, så der står selvfølgelig meget om hingstene i deres blad. Men
prøv DOAs hjemmeside www.danskoldenborgavl.dk der er en hingsteliste,
oldenborghingstene ligger prismæssigt et nøk under DV!
Venligst Lone

Fra : Gitte Marie Kørvéll

Dato : 16-04-01 20:54

Hej Mette !

Jeg har en Oldenborg hingst i ridning, som jeg gerne vil anbefale dig.
Hen hedder Gorm Hauge af Dybendal. Du kan kontakte mig på berider@sport.dk
Eller se mere om hingsten på www.oldenborgheste.dk