OT: "Usenet-Rules" på fisketips.dk
Fra : Karsten Hammer Hanse~

Dato : 08-09-02 09:29

Ok, jeg syntes at Alex' Scandic Angler side var et morsomt lille stunt og
jeg synes ligeledes at Scandic Angler har grebet det forkert an mht.
"integrationen" af USENET på deres web-side, samt efterfølgende kritik af
samme.

Men at begynde og spamme en fed side som http://www.fisketips.dk er
fuldstændig latterligt!

Det er en side som kaster _meget_ interessant info af sig og som utallige
gange har været til stor hjælp for mig og sikkert mange andre også.

Desuden har den (såvidt vides) intet med Scandic Angler at gøre, men er en
side som har formået at skabe et godt miljø, noget man ikke altid kan sige
om DFL, og et godt forum på ufattelig kort tid.

Jeg ved ikke hvem "Usenet-Rules" er, men jeg finder opførselen for barnlig
og fuldstændig uberettiget. Det vidner simpelthen om en ignorance og
stupiditet af højeste karat, på lige linje med de folk som hidsede sig sådan
op, over at nogle hjælpsomme sjæle her fra gruppen prøvede at fortælle dem,
hvilket forum de egentligt postede til.

Bare fordi det er web, er det ikke ondt!

Det kan godt være at grafik for nogle er djævelens værk og der er sikkert
dem der stadig mener at internet kun burde benyttes fra en UNIX platform og
kan ting ikke vises med ASCII burde de forbydes etc.
Er det holdningen, så bliv dog for fanden væk fra www; der er ingen grund
til at udstille sig selv som idiot, selv ikke hvis det rent faktisk er
tilfældet..

Så "Usenet-Rules" pak dit grej og tag ud at fiske, hvis du ikke har nogle
bedre motiver eller ting at tage dig til, end at spamme hjernedøde,
intetsigende beskeder på web-forums som rent faktisk fungerer. Det var ikke
morsomt og alt det gør er at skade omdømmet til DFL og folkene her; hvis der
virkelig render sådanne idioter rundt her i gruppen hvad fanden skal man så
her?

Og forresten hvis du er seriøs, så post dog for en-i-h...... med dit eget
navn, så man ved hvor man skal rette kritikken, istedet for den udstillede
kryster-agtige opførsel.

God søndag allesammen.

mvh.
Karsten Hammer Hansen

Fra : Jens Bruun

Dato : 09-09-02 12:36

"Karsten Hammer Hansen" <elektrosport@hotmail.com> wrote in message

[klip]
Hvad har "spam" på fisketips.dk så lige at gøre med dfl? Kan du ikke
venligst holde jeres problemer, hvor de retteligt hører hjemme.

[FUT: dk.admin.netikette]

--
-Jens B.