Søger SB Live CD
Fra : elvis

Dato : 08-09-02 08:19

Hej

Er der en venlig sjæl der kunne lave en ISO af SB Live cd'en og sende den
til mig ?

Evt over icq ?

Det skulle helst være den nye cd (hvis der er en?), som har drivere til XP

mvh elvis

Fra : MaRk

Dato : 08-09-02 08:25

Hej

På min pc behøver mit sb live kort ikke nogen drivere, xp finder det selv

MaRk
www.mgrj.1go.dk

Fra : Cacba

Dato : 08-09-02 08:58

Bare til sb Live 1024 ?.... men det er vel muligt at finde den paa
www.creative.com

Cacba Out

Fra : Kim Thomsen

Dato : 08-09-02 10:24

"elvis" <FJERNDETTEelvis@beskedboks.dk> wrote in message
> [...]
>
> Evt over icq ?
>
> Det skulle helst være den nye cd (hvis der er en?), som har drivere til XP

Skriv dit icq nummer, så sender jeg CD'en (nyeste version for en måned
siden, ved ikke om der er kommet en ny)

Mvh Kim

Fra : elvis

Dato : 08-09-02 13:06