Katten og rotten
Fra : Elbarto

Dato : 08-09-02 04:47

Ja før var katten jo nærmest angst for rotten
Men da roten er vant til at rende frit en gang imellem var der jo ikke noget
at gøre .Det skulle bare prøves ,

Rotten kom ud og rendt rundt og snuste lidt på bordet og sofaen . Katten
fortrak til vindueskarmen

Efter et stykke tid blev den dog nysherrig og kom hen og snusede til rotte
... som gjore det samme ved katten .ikke noget med at være bange her ,
Det hele endte med at de legede og tilsidst lagde sig til at slappe af
....sammen!!

Siden da har katten hvernat sovet ved siden af buret
Og sidder gerne og "snakker" med rotten gennem buret

Maj Erik Snude og nu oss rotten Snuske

Fra : Louise Viborg

Dato : 08-09-02 09:06

Det har jeg også oplevet med min gamle (fantastisk dejlige, alt for
tidligt afdøde) hankat, KillRoy. Trods navnet, var han noget af mest
kærlige, og naboens 10-årige datter, kom tit ind med sin rotte for at
høre om KillRoy kunne lege

Venlig hilsen
Louise
Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk - KILLINGER TIL SALG

Fra : Kate

Dato : 08-09-02 19:31

Det er altså bare for morsomt
Jeg måtte engang forære min kanin væk fordi jeg troede mig allergisk.
Mine venner, som fik kaninen havde haft kaniner i flere år. De havde
bl.a. en schæfer og når kaninen sad i bur stod han og pev foran det, i
samme øjeblik hun blev lukket ud lagde hunden sig et sted i stuen,
hvorefter kaninen rendte rundt om han og sprang henover ham, han rørte
hende aldrig. Spøjst

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar