8.4GB harddisk i IBM Thinkpad 760CD?
Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 08-09-02 03:55

Hej!

Jeg har rodet med at få en 8.4GB 2½" IBM IDE disk til at virke i min IBM
Thinkpad 760CD men den vil ikke kendes ved den. Kan det mon overhovedet lade sig
gøre? IBM påstår den ikke understøtter mere end 3GB mens jeg har læst om en der
mener 8GB er opnåeligt. Jeg får en "fatal" fejl når jeg starter op og jeg kan
ikke komme ind i BIOS med 8GB disken i... Jeg kan godt få den i dos via en
bootdisk men fdisk melder at ingen disk er installeret hvilket jo også passer
:-/

Idéer? Har allerede den nyeste BIOS hvilket er en fra '98...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Bachelor chow - Now with flavor!