MIKROFICHELÆSER
Fra : Bente Poulsen

Dato : 07-09-02 18:41

HEJ NG

Jeg har mulighed for at købe en mikrofichelæser med stor skærm, jeg vil
gerne vide om der er nogen her i gruppen som kan fortælle hvad der anses for
at være en rimelig pris, jeg kender endnu ikke mærket

Bente Poulsen

Fra : Keld Westergaard Bør~

Dato : 07-09-02 20:01

Jeg købte for to år siden en Bell & Howell SR 1020 og gav 500 kr. for den og
var godt tilfreds med købet.
Venlig hilsen
Keld Westergaard Børgesen

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 08-09-02 10:19

"Keld Westergaard Børgesen" <kwb@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg købte for to år siden en Bell & Howell SR 1020 og gav 500 kr. for den
og
> var godt tilfreds med købet.

Det synes jeg også lyder som en fair pris.
Har selv givet 300 for en med lille skærm.

Venligst
Poul F. Andersen

Fra : Jørgen Ladegaard

Dato : 08-09-02 19:20

"Bente Poulsen" <stenbuk@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
for
> at være en rimelig pris, jeg kender endnu ikke mærket

Jeg ved ikke, hvad en stor skærm er, men jeg købte en ny læser af mærket
Valiant (åbenbart fra et amerikansk overskudslager). skærmen er 34 cm i
diameter, og jeg gav 500 kr. for apparatet, som jeg er godt tilfreds med.

Jørgen Ladegaard
mail to: ladegaard@businesspartner.dk
homepage: www.businesspartner.dk