Webcam !!!!
Fra : Juvic...

Dato : 07-09-02 18:54

Hej alle sammen ! :D

En af min venner er fornylig flyttet permanent ned til Nice i Frankrig,
har har lige fået Adsl og vi snakker sammen... men det ville jo hjælpe
en del hvis vi kunne se hinianden...han har et wrbcam, men jeg mangler
et!
Jeg har snart føs'da så jeg vil spørge jer om i ved om der findes et
RIGTIG godt og HURTIGT webcam.... ( under 1000 kr. )

MHV Juvic... :D

http://www.kandu.dk/

Fra : Cacba

Dato : 07-09-02 19:13

Alle de gange der har været debat om det er folk kommet frem til at Philips
PCVC740K ToUcam PRO skulle være det bedste..

Jeg regner med selv at købe et snart.. men vil gerne lige se et pic taget
med det cam først.. venter paa der er en som uploader et..

Cacba Out

Fra : Niels Svendsen

Dato : 07-09-02 21:38

Har lagt et par prøver ud. (de vil kun ligge der et par dage).
http://www.nisv.dk/toucam.htm
Den lille film er lavet lige efter jeg fik cam.
Billedet importeret i Photoshop hr jeg lige lavet.
Begge billeder/film er optaget med lyset fra en kontorlampe med lysstofrør,
der peger ind på væggen ved siden af mig.
Derfor den grynede baggrund.
Hvis man bruger mere lys (det virker generende når man chatter) giver meget
klarere billed uden så mange korn.

--
Niels W. Svendsen
Baltorpvej 173, 2. tv.

Fra : Steen F.

Dato : 07-09-02 23:10

"Juvic..." <Juvic....news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har snart føs'da så jeg vil spørge jer om i ved om der findes et
> RIGTIG godt og HURTIGT webcam.... ( under 1000 kr. )

Ezonics EZCam Pro (489,- kr. på www.edbpriser.dk) skulle også være et
udemærket cam.

MVH
Steen

Fra : Steen F.

Dato : 08-09-02 07:20

"Steen F." <feedback56@NOSPAMhotmail.(her skal stå com)> skrev i en
meddelelse news:aldtf2$sdv$1@tux.netsite.dk...

> Ezonics EZCam Pro (489,- kr. på www.edbpriser.dk) skulle også være et
> udemærket cam.

Hov jeg glemte lige at nævne 3Com Home Connect som skulle være ret
"lysfølsomt" altså kan klare sig med svagt lys. Ved ikke om det forhandles
herhjemme og til hvilken pris...

MVH
Steen