Død HP820CXI
Fra : Peter

Dato : 07-09-02 17:26

Hmmm... efter mange år og uden klager er min HP820CXI stået af. Den sluger
papiret men så sker der heller ikke mere. Ikke en eneste blækklat bliver
placeret på papieret...
Den bliver ved med at blinke i tænke-dioden på printeren men det er også
det. Windows melder ingen fejl i og med at printeren sådan set har modtaget
beskeden. Jeg har prøvet at skifte computer og har konstateret det samme så
det er printeren den er gal med.

Kan man ordne den selv eller er den lige til at kaste ud af vinduet - den
har trods alt kørt i små 4 år.

Hilsen fra Peter

Fra : Hans

Dato : 07-09-02 17:34

"Peter" <wont@tell.you> wrote in message
> Hmmm... efter mange år og uden klager er min HP820CXI stået af. Den sluger
> papiret men så sker der heller ikke mere. Ikke en eneste blækklat bliver
> placeret på papieret...

Har du prøvet at udskifte blækpatronerne?

> Kan man ordne den selv eller er den lige til at kaste ud af vinduet - den
> har trods alt kørt i små 4 år.

Hvis du ikke finder en løsning via HP's fejlfindingsguider kan du roligt
smide den i skralderen. At involvere HP's værksted kan slet ikke betale sig.
Mindstetaksten er adskillige hundrede kroner.

mvh, Hans

Fra : Johnny

Dato : 07-09-02 19:07

"Peter" <wont@tell.you> skrev i en meddelelse
> [...]
modtaget
> beskeden. Jeg har prøvet at skifte computer og har konstateret det samme

Jeg har haft samme problem med en HP 890, og den var lige til skrotkassen.
Det var printpladen der er stået af, og en ny kostede dengang 1500 kr.

Det kan du få mange nye printere for til den pris

> Kan man ordne den selv eller er den lige til at kaste ud af vinduet - den
> har trods alt kørt i små 4 år.

Smid den ud og fin dig en Epson. Der laves billige patroner til de fleste
Epson printere.

VH. Johnny

I will report any spam-mail - spam is illegal in Denmark
Use http://spamcop.net