Trådløs/optisk mus med ladestation?
Fra : Andrew

Dato : 07-09-02 16:07

Hej

Hvilke producenter laver trådløse OG optiske mus, der sættes i en
ladestation når man ikke bruger den? Jeg ved at Dexxa (tror jeg) laver en.
Det er da LANGT mere hensigstmæssigt med en ladestation end med batterier
som i Logitechs modeller; de løber tør lynhurtigt!

Mvh Anders

Fra : Lars Hedegaard Peder~

Dato : 07-09-02 16:13

"Andrew" <andvalenREMOVE@post.tele.dk> wrote in message
> [...]
> Det er da LANGT mere hensigstmæssigt med en ladestation end med batterier
> som i Logitechs modeller; de løber tør lynhurtigt!

Trust laver en del med ladestation:
http://www.trust.com/products/frame-productgrp.htm?grp=MICE

Mvh. Lars

Fra : Andrew

Dato : 07-09-02 21:08

http://www.trust.com/products/frame-product.htm?artnr=13020

299 for denne er da godt givet ud, tror i ikke?
Mvh Anders

--
"Vandet var 14, og pigen var Samer og Singapore Airlines er til salg..."

Fra : Lars Hedegaard Peder~

Dato : 07-09-02 21:12

> http://www.trust.com/products/frame-product.htm?artnr=13020
>
> 299 for denne er da godt givet ud, tror i ikke?
> Mvh Anders

Jo. Hvor har du set den til den pris? Jeg har ikke set den til lavere end
345,-.

Mvh. Lars

Fra : Andrew

Dato : 07-09-02 21:47

> Jo. Hvor har du set den til den pris? Jeg har ikke set den til lavere end
> 345,-.

SHG

Er trusts Trust Ami Mouse 250S Wireless Optical Retail ikke den samme som
Typhoon Unplugged Mouse ???

De ligner hinanden mistænkeligt meget!?

Mvh Anders

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 08-09-02 02:24

"Andrew" <andvalenREMOVE@post.tele.dk> wrote in message
> http://www.trust.com/products/frame-product.htm?artnr=13020
>
> 299 for denne er da godt givet ud, tror i ikke?

Tror man bedre er tjent med en snoret mus, eller en alm. trådløs optisk..

Kender en som har en sådan mus ovenover...

Når der spilles osv.. Kan den ikke holde strøm i mere end ca. 1 time....
Derfor har han altid en USB mus, der kan tage over...

Fra : \(2791\) Peder

Dato : 07-09-02 17:09

Jeg har en Lifetec LT9470 som jeg købte i Aldi engang på tilbud til 299,-kr
den er perfekt optisk mus og med genopladelige batterier og oplader - alt
fulgte med - sågar er den også til USB !

Fra : Andrew

Dato : 07-09-02 22:18

For satan hvor er den lækker, den nye mus fra Logitech MX700 Cordless
Optical Mouse:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1444767940

Kan nogen fortælle mig hvad den dersens nye funktion "Cruise Control" går ud
på?!?

Mvh Anders

Fra : Peter Jespersen

Dato : 08-09-02 01:12

On Sat, 7 Sep 2002 23:18:24 +0200, Andrew wrote:

> [...]
>http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1444767940
>
>Kan nogen fortælle mig hvad den dersens nye funktion "Cruise Control" går ud

Er der nogen der bare et splitsekund har overvejet at benytte genopladelige
batterier ???
To sæt og en lader der kan vedligeholde.....bingo!

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #221493
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
Go straight to the docs. Do not pass GO. Do not collect $200!

Fra : Lars J.H

Dato : 08-09-02 00:09

On Sun, 08 Sep 2002 00:12:01 +0200 (CEST), "Peter Jespersen"
<flywheel@illogical.dk> wrote:

> Er der nogen der bare et splitsekund har overvejet at benytte genopladelige
> batterier ???
> To sæt og en lader der kan vedligeholde.....bingo!

Yep. Bruger to sæt 550 mAh AAA genopladelige batterier ( af lettere
tvivlsom kvalitet = Uniross ). Holder ca. 3 uger pr. opladning ved
flittig brug i en Logitech Cordless Mouseman Wheel ( verdens bedste mus
IMHO )

Et bedre mærke som f.eks GP og måske i en 750 mAh udgave ville sikkert
give noget i stil med 4 - 5 uger pr. opladning.

--
mvh Lars J.H

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 08-09-02 07:41

On Sun, 08 Sep 2002 01:09:13 +0200,
Lars J.H <lajuhe@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
>
> Et bedre mærke som f.eks GP og måske i en 750 mAh udgave ville sikkert
> give noget i stil med 4 - 5 uger pr. opladning.

NiMH har dårlig "shelf-life", altså levetid på hylden. De taber omkring
en procent af opladningen pr døgn.

Gode gamle NiCd anvendes stadig i udstyr som elektriske tandbørster, da de
har en længere hyldelevetid. Findes dog ikke med samme kapacitet som
NiMH.

Bare lige noget at overveje...

Fra : Søren Blom

Dato : 07-09-02 23:21

"Andrew" <andvalenREMOVE@post.tele.dk> skrev i
> For satan hvor er den lækker, den nye mus fra Logitech MX700 Cordless
> Optical Mouse:

Den er da godt nok også dyr, mindst 572 kr. for en mus.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Devast8or

Dato : 08-09-02 00:36

Nice. Men jeg kan ikke finde den på LogiTech's side. Er det mig der ikke kan
finde rundt, eller er den der ikke? Det ville da være rart at se lidt mere
om den (og flere billeder, så man kan se udformningen bedre).

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : C. Rantsen

Dato : 08-09-02 09:28

Den bliver annonceret officielt snart, så du kan se flere billeder af den
(jeg har set billederne - den er fed!!!) Den kommer i butikkerne i
slutningen af september måned til en vejledende pris af 699,- kr.

Hilsen

Christian Rantsen

Fra : Dan

Dato : 08-09-02 11:57

"Andrew" <andvalenREMOVE@post.tele.dk> wrote in message
> For satan hvor er den lækker, den nye mus fra Logitech MX700 Cordless
> [...]
Jo den er lækker , men med en vægt på 800g ,tror jeg ikke ens skulder /albue
etc.. i længden har det så godt.

/Dan

Fra : Devast8or

Dato : 08-09-02 14:21

Hvor ser du at den vejer 800g? Nu har jeg ikke lige en vægt i nærheden, min
Cordless Mouseman Optical er da heller ikke helt let og den er da ikke noget
problem at bruge. Man skal jo ikke løfte den, kun skubbe den lidt rundt :)

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Dan

Dato : 08-09-02 17:28

"Devast8or" <No@no.blowme> wrote in message

> Hvor ser du at den vejer 800g?
---------------
Det ser jeg her , men det kan jo være inkl. ladestation
http://www.pcfocus.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=1336

/Dan

Fra : Devast8or

Dato : 08-09-02 18:11

Ah, så er det klart jeg ikke kunne finde det på edbpriser :)

Men jeg tror du har ret i at det er med ladestation, og sikkert også med
modtager, æske og hvad der ellers hører til. Vægten er nok for at give
kunden en idé om fragtprisen. God idé iøvrigt.

Devast8or

Fra : Dr. Ralph

Dato : 09-09-02 10:44

> [...]
>modtager, æske og hvad der ellers hører til. Vægten er nok for at give
>kunden en idé om fragtprisen. God idé iøvrigt.

Den er da nu inde på ebdpriser til 570 kr for logitech mx700.
Jeg har bestilt den.
Havde fået en Microsoft intellimouse wireless - som jeg nu lige når at
bytte til Logitechs MX700.

Nogen der har fundet anmeldelser af dette dyr endnu på nettet ?

Fra : Andrew

Dato : 09-09-02 17:56

Den kommer jo først om +14 dage, så mon ikke den blir' billigere til den
tid. Jeg venter med at forudbestille.

vh Anders

Fra : Thïngmand

Dato : 10-09-02 08:45

> Nogen der har fundet anmeldelser af dette dyr endnu på nettet ?

Nej, men vi glæder os til din anmeldelse!

Fra : Dr. Ralph

Dato : 10-09-02 09:38

>Nej, men vi glæder os til din anmeldelse!

Som sagt så har jeg en Intellimouse wireless explorer, som jeg kan få
byttet i computer city - så først når computer city får Logitech MX700
på lager kan I få en anmeldelse herfra :)

Kind regards/venlig hilsen
Dr. Ralph

Remove "remove" from my mailadress when mailing me.

Fra : Andrew

Dato : 08-09-02 13:38

Problem: Skal jeg vælge 250SX eller 250SP ???

Mvh Anders