Billeder til stamtavle efterlyses.
Fra : Majer

Dato : 07-09-02 13:25

Hej med jer!!

Jeg har lagt Creamy's stamtavle ud på min hjemmeside. I flere måneder har
jeg ledt efter billeder af hendes forfædre(spørg bare Grit!! *S*), som jeg
vil bruge til stamtavlen. Det er lykkes mig at få fat i billeder af ca. ½ af
kattene.

Men nu vil jeg høre, om der er nogen af jer, der tilfældigvis ligger inde
med billeder, af nogen af dem jeg ikke har. Det skal selvfølgelig være nogle
I selv har taget, så I har copyrighten på dem.

Det kan også være at I kender nogle der har billeder, og kan hjælpe mig med
at firmidle kontakten til ejeren af billedet/katten.

I kan se hvilke katte jeg mangler billeder af her:

http://www.majer.dk/Creamy.htm

På forhånd tak for hjælpen!!

Mange hilsner fra

--
Majer

www.majer.dk

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 07-09-02 13:31

Hej Majer
Det er godt nok en smart måde at vise billederne på. Held og lykke med
"jagten" på de manglende billeder.
Hilsen Vibeke

Fra : Mette Jensen

Dato : 07-09-02 14:05

Det ser godt ud! Det er en smart måde at gøre det på.
Jeg kan ikke hjælpe med de manglende billeder, men håber nogen andre kan!

PS: Fik du min mail vedrørende vask af kat?
--
Venlig hilsen Mette

www.miacis.dk

Women and cats will do as they please-
men and dogs should relax and get used to the idea.

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 07-09-02 18:35

"Majer" <majbritt{REMOVE}@majer.dk> skrev i en meddelelse
> Det er lykkes mig at få fat i billeder af ca. ½ af kattene.

Forenden eller bagenden? *G*
Sorry, kunne (heller) ikke la' vær' )

Nå, spøg til side, hvad med at skrive direkte til opdrætterne af de
pågældende katte, hvis de stadig er aktive? Jeg har godt nok selv prøvet et
par opdrættere uden held, da jeg ville finde billeder af mine kattes
forfædre, men det er vel forsøget værd.
Mon ikke Anne Køhn har et foto af Starkads Ditte Skarnstøs? Du kunne også
prøve at høre om Dansbjerg har et billede af den manglende
Dansbjerg-killing.
Selv kan jeg desværre ikke hjælpe. De forfædre som jeg har billeder af
(fordi de er sammenfaldende med mine kattes), har du allerede.

Lige et PS forresten. Du er kommet til at skrive noget i retning af
Bationet's i stedet for Baroniets.....

Mvh. Else.

Fra : Majer

Dato : 07-09-02 19:07

"Else Gyldenkærne" <gyldenkaerne@no-junk.post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Forenden eller bagenden? *G*
> Sorry, kunne (heller) ikke la' vær' )

Hmm.. ok... den bad jeg vist selv om..

> Nå, spøg til side, hvad med at skrive direkte til opdrætterne af de
> pågældende katte, hvis de stadig er aktive?

Jeg har kontaktet alle dem som jeg (og Grit) har kunne finde. Nogle har ikke
svaret tilbage, og resten er dem som jeg allerede har fået billeder af.

> Mon ikke Anne Køhn har et foto af Starkads Ditte Skarnstøs?

God idé, selvom det ikke er hende der ejer Ditte Skarsntøs, kan det jo være
at hun har et killingebillede.

Du kunne også
> prøve at høre om Dansbjerg har et billede af den manglende
Dansbjerg-killing.

Jeg har skrevet (2 gange) til hende der ejer Dansbjergs Ido, men har ikke
fået svar. Men vil da lige prøve om Dansbjerg har et liggende.

> Lige et PS forresten. Du er kommet til at skrive noget i retning af
> Bationet's i stedet for Baroniets.....

Ups.. det vil jeg straks rette. Tak for det!

Mange hilsner fra
--
Majer

www.majer.dk