YESSS!! ONE DOWN...
Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 07-09-02 10:55

JUBEL OG FRYD!

Forsiden af Århus Stiftstidende i dag:

Omstridt dyrlæge lukker Viby-klinik!

Se selv: http://www.stiften.dk/artikel:aid=80267

At grunden til at den klinik lukker vistnok er fordi har har misligeholdt
kontrakten med det boligselskab der ejer bygningen er lidt ligemeget, synes
jeg. Hovedsagen er at der nu er en JBH-klinik mindre i verden!

Glade hilsner

Lisbeth

Ah det er sq lige før jeg hænger den avis om i glas og ramme

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 07-09-02 11:00

Hip Hip Hurra *sidder og vajer med et kæmpe flag* Sikke en dejlig dag det er
i dag... Lad os håbe det kun er begyndelsen

Randi

Fra : Steen Suder

Dato : 07-09-02 11:09

Lisbeth Hviid Jakobsen wrote:
> [...]
> kontrakten med det boligselskab der ejer bygningen er lidt ligemeget, synes
> jeg. Hovedsagen er at der nu er en JBH-klinik mindre i verden!

Kunne en nybegynder få et kort resume i hvad denne her dyrlæge står for
siden det er en så stor begivenhed at han lukker en klinik.

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>

Fra : Grit Wessel

Dato : 07-09-02 11:23

> Kunne en nybegynder få et kort resume i hvad denne her dyrlæge står for
> siden det er en så stor begivenhed at han lukker en klinik.

Hej Steen

Du kan læse om JBH her:
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/artikler/artikel.php?id=41

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 07-09-02 12:07

> Du kan læse om JBH her:
> http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/artikler/artikel.php?id=41

Hold da kæft hvor lyder det slemt.

Godt jeg har verdens bedste dyrlæge. Han er s'gu glad for dyr og har
dyretække, så jeg er imponeret, hver gang jeg besøger ham.

--
Med venlig hilsen, Mark
Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : marianne hellemose

Dato : 07-09-02 11:33

Hej Steen
prøv at kigge på denne link, evt. også de sidste 3md
gamle indlæg om JBH

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/artikler/artikel.php?id=41

Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : marianne hellemose

Dato : 07-09-02 11:31

JAAAAAAAAAAAAA efter d.1/10 ER verden et
bedre sted, lad os så komme igang med de sidste 5,

juble juble hurrahhhhhhhhh

Fra : Louise Viborg

Dato : 07-09-02 12:03

YESSSSSSS!!!! Hvor er det bare godt!!!!

Vi klapper i vores små hænder og poter!!!

Glade hilsner fra Louise & alle de 8 missere
Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk - KILLINGER TIL SALG

Fra : Helle Andersen

Dato : 07-09-02 11:58

Hmmmm....... Normalt ville man vel bare flytte klinikken i stedet, ikke ?
Så mon ikke der også er andre årsager til at klinikken lukker ? Måske
går forretningen ikke så godt længere ?

Jeg har sagt det før og gør det gerne igen - den eneste måde man kan
ramme den slags skubelløse mennesker er på pengepungen !

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Birgitte

Dato : 07-09-02 11:59

Dejlig nyhed.
Lad os få nogle flere af dem
Missehilsner fra Birgitte
DK TRUE TRUST
www.truetrust.dk
> [...]
>
> Glade hilsner
>
> Lisbeth
>
> Ah det er sq lige før jeg hænger den avis om i glas og ramme

---
DK. True Trust

Fra : Line Wolff

Dato : 07-09-02 12:26

Hvor er det godt!

.... og jeg er enig med Helle i, at det tyder på at der ligger andre/flere
grunde bag. Håber at medier og andet godtfolk (hej Marianne har haft den
ønskede effekt på oplysningsniveauet om den forfærdelige dyrlæge.

--
mvh Line
http://www.nelja.dk

Fra : marianne hellemose

Dato : 07-09-02 13:03

Ja det er ikke kun hos os han er upopulær, jeg nævner
blot nogle af de andre, politi, SID, skattevæsenet, og
Helle har ret det er på pengepungen han skal rammes,
der er en væsentlig nedgang af klienter i hans klinikker,
skattevæsenet sidder og regner på HVOR mange tusinder
han har snydt dem for (sort udlejning) politiet er inde i
billedet omkring bedrag, så selv om det går langtsomt
så går det den rigtige vej. Det er jo ikke kun på dure-
området at han er dybt umoralsk, og det gør det nemmere
for os *GGG*

Fra : Jette

Dato : 07-09-02 15:21

"marianne hellemose" skrev:
> [...]
> så går det den rigtige vej. Det er jo ikke kun på dure-
> området at han er dybt umoralsk, og det gør det nemmere

Ja, det er da helt sikkert at han selv bidrager til sin "grav" ... han
svinger lystigt spaden, sammen med sine modstandere

Mvh. Jette

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 07-09-02 12:26

Wooooohhhooooooooooooo
YES! hvor er det godt.
*danser en lille sejrsdans*

Hilsen
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Jette

Dato : 07-09-02 15:19

"Lisbeth Hviid Jakobsen" skrev:
> JUBEL OG FRYD!
> Forsiden af Århus Stiftstidende i dag:
> Omstridt dyrlæge lukker Viby-klinik!
> Se selv: http://www.stiften.dk/artikel:aid=80267

Jubiiiii! Jeg vil også være med i koret ... og jeg har naturligvis
lige smidt det nye link på
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/artikler/artikel.php?id=41

Mvh. Jette
- der danser en lille sejrsdans rundt i stuen

Fra : x

Dato : 07-09-02 15:28

In article <alci8j$q3h$1@sunsite.dk>, ernyoka@hotmail.com says...
> [...]
>
> Glade hilsner
>
> Lisbeth
>
> Ah det er sq lige før jeg hænger den avis om i glas og ramme

Hvad sker der i danmark på sådan en september dag
Solen skinner fra en skyfri himmel Hurra
Danmark har lige scoret mod Norge Hurra Hurra
JBH er ramt med en lige højre Hurra Hurra Hurra
Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra
Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra
Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra
Nu mangler jeg så lige at vinde i Lotto
mvh JensenJS

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 07-09-02 15:54

Jamen det er da en glædelig nyhed.
Det jeg sidder og tænker på er at der på hans klinikker da må arbejde flere
dyrlæger, eller ??
Alle de klager man ser, er det ikke behandlinger foretaget af ham selv ?
HIlsen Nina

Fra : marianne hellemose

Dato : 07-09-02 16:37

Hej Nina
Efter hvad jeg har fået oplyst af div. kilder passer han dem selv med hjælp
af en assistent, et eller andet med
at de ikke alle har åbent samme tid og kun et tlfnr. til
tidsbestilling uanset hvilken klinik man vil bruge

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 07-09-02 16:52

Okay, så forstår jeg bedre hans forhastede operationer. Det hænger da ikke
sammen.
Jeg undrede mig jo over hvorfor der ikke var nogle samvittighedsfulde
dyrlæger på hans klinikker der gjorde noget ved situationen, men
forklaringen er jo logisk, når der slet ikke er nogle dyrlæger ansat.

Nina

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 07-09-02 16:49

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:3d7a1d24$0$87270$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> af en assistent, et eller andet med
> at de ikke alle har åbent samme tid og kun et tlfnr. til
> tidsbestilling uanset hvilken klinik man vil bruge

Og derfor kaldes han også "Turbo dyrlægen".
Niels
malgré-tout burmeser
http://dk.photos.yahoo.com/niels_k_jacobsen