Tørfisk
Fra : Pwh

Dato : 07-09-02 10:01

Er der nogen her i NG der kender en butik/link
hvor man kan købe tørfisk BILLIGT.
Min hund elsker dem. Men det er ret dyrt
at købe dem i supermarkedet eller dyrehandlen.

Mvh Jens

Fra : x Vuf x

Dato : 07-09-02 10:11

Sat, 7 Sep 2002 11:01:28 +0200, Pwh wrote:

>Er der nogen her i NG der kender en butik/link
>hvor man kan købe tørfisk BILLIGT.
>Min hund elsker dem. Men det er ret dyrt
>at købe dem i supermarkedet eller dyrehandlen.

Jeg har ikke set dem andre steder, men når du får fat
i nogle, så husk at gi' posen en tur i fryseren, inden
hunden får dem! Der kan være parasitter i.

--
Mvh Sonja P. nospam@sonpet.com http://www.sonpet.com

Den som kun ta´r spøg for spøg og alvor kun alvorligt,
han og hun har faktisk fattet begge dele dårligt. Piet Hein

Fra : Pwh

Dato : 07-09-02 10:31

> [...]
> i nogle, så husk at gi' posen en tur i fryseren, inden
> hunden får dem! Der kan være parasitter i.

Er du sikker på det ??. Jeg mener kun at det er i rå fisk at
det skulle værer et problem. Der er jo også fisk i den tørkost
jeg giver ham. Skal den så også i fryseren først (tørkosten. Ikke hunden).

Mvh Jens

Fra : x Vuf x

Dato : 07-09-02 10:50

Sat, 7 Sep 2002 11:30:57 +0200, Pwh wrote:

>Er du sikker på det ??. Jeg mener kun at det er i rå fisk at
>det skulle værer et problem. Der er jo også fisk i den tørkost
>jeg giver ham. Skal den så også i fryseren først (tørkosten. Ikke hunden).

Hehe...
Nej tørkosten er jo behandlet. Kogt og hvad de ellers gør ved det.

Fra : VRI

Dato : 09-09-02 08:08

"x Vuf x" <nospam@sonpet.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Jeg har også hørt dette, men har givet min hund masser af tørfisk, uden at
forbehandle. Man bør dog nok gøre det for at være sikker.

Mht. det første spørgsmål. Jeg køber tørfisk i Maxsø's som ligger i Rødovre.
Det syntes jeg er billigere end alm. dyrehandler og supermarkeder.
www.maxsoe.dk
MVH
VRI