Familynet Pc fra Computercity
Fra : Gitte Geisshirt

Dato : 07-09-02 08:38

Jeg ville gerne høre om erfaringerne med F@milynet Pc til spil i netværk,
fra nogen som har en - vi skal bruge den i netvær med "alm" pc`ere.

mvh

Finn

Fra : -=Madsen=-

Dato : 07-09-02 09:00

Har ikke haft den omtalte pc. men en anden med samme morherboard/ grafikkort
dog med en cel. 1000Mhz.

Grafikkortet er ikke egnet til 3D spil, og der er kun mulighed for at
opgraderer til et pci grafikkort

"Gitte Geisshirt" <No alias(es) found@No alias(es) found_DOMAIN> skrev i en
meddelelse news:3d79abff$0$27685$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Ivar

Dato : 07-09-02 12:33

-=Madsen=- skrev:

> der er kun mulighed for at
> opgraderer til et pci grafikkort

Det er der ikke en gang, der er ingen PCI-slots i
FamilyNet PC'en
PC'en er udemærket til ikke krævende opgaver, den
er fx. udemærket til spil i et børneværelse.

Ivar

Fra : -=Madsen=-

Dato : 07-09-02 14:06

<-------------->
> Det er der ikke en gang, der er ingen PCI-slots i
> FamilyNet PC'en
> PC'en er udemærket til ikke krævende opgaver, den
> er fx. udemærket til spil i et børneværelse.

<-------------->

Okay så tog jeg fejl *Sorry*

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 07-09-02 09:58

On Sat, 7 Sep 2002 09:37:47 +0200,
Gitte Geisshirt <> wrote:
> Jeg ville gerne høre om erfaringerne med F@milynet Pc til spil i netværk,
> fra nogen som har en - vi skal bruge den i netvær med "alm" pc`ere.

Hvilke spil ? Det er en 566MHz Celeron og Intel 815e chipsæt, så
specifikationerne er ikke i top, og maskinen kan ikke udvides. Men den er
OK som en alm PC til office, eller som server.

Fra : Peter T.

Dato : 07-09-02 13:11

Povl H. Pedersen wrote:

> Hvilke spil ? Det er en 566MHz Celeron og Intel 815e chipsæt, så
> specifikationerne er ikke i top, og maskinen kan ikke udvides. Men den
> er OK som en alm PC til office, eller som server.

Jeg spørger nysgerrigt: hvad er det for en computer og hvor kan jeg se et
billede af den? Jeg kan ikke finde den på google.

--
Mvh. Peter T.
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

"I love the smell of new hardware in the morning"

Fra : Ivar

Dato : 07-09-02 13:29

Peter T. skrev:

> Jeg spørger nysgerrigt: hvad er det for en computer

Prøv at søge i danske nyhedsgrupper (fx denne) da den ofte
har været omtalt.

Det er en fysisk lille computer, ca. som en lille video-maskine.
Kun cd/dvd-drev og 10GB harddisk, men en masse tilslutnings-
muligheder, til en pris af 2000 kr.

Ivar

Fra : Peter T.

Dato : 07-09-02 13:39

Ivar wrote:

> Prøv at søge i danske nyhedsgrupper (fx denne) da den ofte
> har været omtalt.

Jeg fandt et link til den franske producent. Den er jo nuttet. :)

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 07-09-02 14:05

On Sat, 7 Sep 2002 12:10:56 +0000 (UTC), "Peter T." <n@d.a> wrote:

>Jeg spørger nysgerrigt: hvad er det for en computer og hvor kan jeg se et
>billede af den? Jeg kan ikke finde den på google.

den kommer her fra www.mnc.fr - de har også en model kaldet TVMax der
skulle være nøjagtig den samme

Fra : E.G.C.

Dato : 07-09-02 15:54

"Peter T." <n@d.a> skrev i en meddelelse news:Xns9282905F5804muh@130.225.247.90...
> Povl H. Pedersen wrote:
> Jeg spørger nysgerrigt: hvad er det for en computer og hvor kan jeg se et
> billede af den? Jeg kan ikke finde den på google.

http://www.computercity.dk/

Her kan du se den.

EC

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 07-09-02 16:15

E.G.C. skrev:

> "Peter T." <n@d.a> skrev i en meddelelse
>>

> http://www.computercity.dk/
>
> Her kan du se den.

Et mere præcist link, tak.
Der er ikke noget billede af den på http://www.computercity.dk/

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : Ukendt

Dato : 07-09-02 17:39

http://www.computercity.dk/cgi-bin/top5.cgi?side=desktop øverst.

> Der er ikke noget billede af den på http://www.computercity.dk/

/Chr

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 07-09-02 12:06

Gitte Geisshirt wrote:
> Jeg ville gerne høre om erfaringerne med F@milynet Pc til spil i
> netværk, fra nogen som har en - vi skal bruge den i netvær med "alm"
> pc`ere.

Hvis du tænker Counter Strike og Unreal Tournament, så kan du godt
glemme det. Det er en Celeron 566 med on-board Intel grafikkort.

I kan spille Magic Carpet II, Carmageddon og Dungeon Keeper...

-Sune

Fra : Ukendt

Dato : 07-09-02 12:22

Sune Mika Salminen skrev:

> Hvis du tænker Counter Strike og Unreal Tournament, så kan du godt
> glemme det. Det er en Celeron 566 med on-board Intel grafikkort.
>
> I kan spille Magic Carpet II, Carmageddon og Dungeon Keeper...

Sludder.
CS (og andre HL-baserede spil) kan afvikles på en P166 med et Voodoo-kort
(til en 50'er) i. Smækkes et 3D-baseret grafikkort i kan den maskine trække
meget - og i særdeleshed spil <år2000.

Iøvrigt kan Magic Carpet2 afvikles på en 486'er.

/Chr