Program der skal åbne program og derefter ~
Fra : Jens Rauff

Dato : 07-09-02 07:57

Jeg skal have lavet et program, der kan åbne et program, vente 10 sek og
derefter lukke det igen. Er der nogen der kender nogle kommandoer til at
hhv. åbne og lukke et program. (De 10 sek. kan jeg selv finde ud af )

Jens

Fra : John Ekblom

Dato : 07-09-02 22:54

Hvis du mener under Win32, så prøv at tage et kig på CreateProcess.
Den giver efter min opfattelse den bedste kontrol.

Comet Computer ApS
John Ekblom

Tlf.: 70 25 12 13 Fax: 39 62 63 97
www.cometcomputer.dk